پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اثر دومینوی جدایی یورگن کلوپ از لیورپول روی بارسلونا و رئال مادرید

کد خبر : 143323  |  زمان ارسال : شنبه 7 بهمن 1402

اعلام جدایی یورگن کلوپ از لیورپول تاثیرات زیادی بر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید دارد. اسپورت چند سناریو را بررسی کرد.

 

انتظار میرود کلوپ در فصل 2024/25 به استراحت بپردازد اما همچنان تاثیر خود را روی نیمکت تیم های بزرگ میگذارد.

 

 

بمب خبری: یورگن کلوپ از لیورپول میرود!

 

یورگن کلوپ, مربی که لاپورتا عاشقش است!

 

 

جدایی کلوپ به معنای خالی شدن نیمکت مربیگری لیورپول است و بنابراین اولین نامزد برای این پست کسی نیست جز ژابی آلونسو اسطوره لیورپول که بایرلورکوزن را متحول کرده و در کنار میشل سرمربی خیرونا از شگفتی های اروپا محسوب میشود.

 

از آلونسو در مورد جایگزینی کلوپ سوال شد که او گفت فعلا نمیتواند به آن پاسخ مستقیمی بدهد.

 

البته استیون جرارد و دی زربی سرمربی فعلی اورتون نیز گزینه های لیورپول هستند و اگر آلونسو به آنفیلد نرود, شانس نشستن او روی نیمکت رئال مادرید به جای آنچلوتی زیاد میشود.

 

تابستان 2025 بسیار کلیدی


قدم بعدی برای کلوپ در تابستان 2025 است. تاریخی که انتظار میرود او به مربیگری برگردد که انتظار میرود مستقیما روی برنامه ریزی های بارسلونا و رئال مادرید تاثیر بگذارد.

 

یک سناریو اما هدایت تیم ملی آلمان توسط کلوپ است زیرا او گفته احساس خستگی میکند و طبیعتا هدایت یک تیم ملی فشار کمتری دارد. با این حال باید دید وضعیت ناگلزمن در آلمان به کجا میرسد. هرچند به نظر میرسد یولیان ناگلزمن نیز بدنبال ادامه کار در یک باشگاه است و حضورش در آلمان موقتی است.

 

جام ملت های 2024 یک هدف مهم برای ناگلزمن در آلمان است و سپس انتظار میرود او در تابستان 2025 از سمت خود کناره گیری کند که در این صورت کلوپ میتواند جایگزین او شود.

 

ژابی آلونسو : باید تصمیم مسی را درک کرد

 

دعوا بر سر ناگلزمن؟


در سال های گذشته ناگلزمن به بارسلونا و رئال مادرید لینک شده و بنابراین در صورت جدایی از آلمان او میتواند به خصوص گزینه ای برای بارسلونای پس از ژاوی باشد. البته ژاوی در صورت قهرمانی با توجه به بندهای قراردادش میتواند یکسال دیگر نیز در بارسلونا بماند و آینده آنچلوتی نیز به نتایج او بستگی خواهد داشت.

 

اگرچه قرارداد آنچلوتی تا سال 2026 تمدید شده اما مطمئنا رئال مادرید نمیخواهد ژابی آلونسو یکی از آینده دار ترین مربیان اروپا را از دست بدهد. بنابراین نتایج آنچلوتی در فصل آینده بسیار مهم است. اگر آلونسو از دسترس خارج شود, جنگ بزرگی بر سر ناگلزمن بین بارسلونا و رئال مادرید شکل خواهد گرفت.

اگه ژابی بره لیور رئال تا دو دهه یه سرمربی تراز اولو از دست داده بخاطر کوتاهیش
اگه بره لیور نود میدم بمولا
ژاوی می مونه و موفق میشه
به زودی ثابت خواهد شد
دلتون رو خوش نکنید حتما به خاطر نتایج بد تیم ملیش
می خواهد سرمربی آلمان شه استراحتش هم بتونه کنه
درصورت رفتن کلوپ ب ریال دیگه واقعا همه چیز یک طرف میشه توی دنیا ریال ک همیشه تو وضع داغونشم مدعی اول یو سی اله با اومدن امباپه دیویس اندریک و۲۰۲۵با کلوپ وحشتناک میشن
شده پدری و اراخ و بانمک بفروشیم نباید بزاریم کلوپ بره رئال
ینی میشه کلوپ بشه سرمربی ما؟
ادامه کامنت پایین
گفتم اول پپ دوم پپ سوم پپ
اما اگر خود پپ نخواست که بیاد
بارسا گزینه موقتی باید جایگزین ژاوی کنه ، مثل مارکز یا میشل مربی خیرونا برا فصل بعد منظورم هست ، کاری بایرن که با پپ گواردیولا کرد با پپ قرارداد امضا کرد پپ یکسال استراحت کرد و بعد جایگزین هاینکس شد ، بنابراین میشه قرارداد با کلوپ بست بعد از یک سال استراحت جایگزین مربی موقت بشه ، که میشل گزینه خوبیه برا یک فصل بیاد ، البته اگر قبول کنه ، آیا کسی قبول میکنه یک فصل مربی باشه و گزینه خوبی هم باشه 🤔 و اون شخص کی باشه بهتر
عجیب هست که پپ گواردیولا بارها گفته بارسا بخواد برمیگرده ،
اسمش حتی به عنوان گزینه هم مطرح نیست ،
هیچ کس بهتر از پپ گواردیولا نیست اون شایستگی بیشتری نسبت به هر مربی دیگری دارد که مربی بارسا بشه ، بهترین مربی تاریخ فوتبال و بارسا هست ، اما نمیدونم اگر پپ نیامد که عجیب هست پیشنهاد بدی ولی نیاد چون تو مصاحبه هاش گفته بارسا بخواد بر می گرده ، اما اگر به هر دلیلی نیامد میشه با کلوپ قرارداد امضا کرد بعد از یکسال استراحت بیاد ، کاری که بایرن با پپ گواردیولا کرد ، اما محاله پپ نیاد چون بارها گفته می
گفت برا ساتراحت خب چه جایی بهتر از بارسا برا استراحت پس میاد بارسا
پپ که گفت سیتی اخرین باشگاهی که براش مربیگری میکنه بعدش میرع تیم ملی و اخرش خداحافظی که احتمالا تا ۲۰۲۵ سیتی بمونه بعدشم به احتمال خیلی زیاد مربی اسپانیا بشه برای ج ج ۲۰۲۶ ، با مهره هایی که اسپانیا داره پپ اگه مربیش بشه به احتمال زیاد قهرمان ج ج ۲۰۲۶ اسپانیاست
کلوپ بیچاره هم خودش گفت میخواد مثل زیدان یه مدت بره استراحت
پپ و کلوپ در لیگ انگلیس مثل رونالدو و مسی در لیگ اسپانیا هستن و با رفتنشان تاثیر خود را میزارند
لیگ انگلیس با رفتن پپ و کلوپ نصف جذابیتشو از دست میده.
بیا بارسلونا آب و هوای خوبی برای استراحت داره
من یه خبر هم شنیدم
قرار داد پپ هم ۲۰۲۵ تموم میشه و قصد نداره تمدید کنه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.