پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
بارسلونا گرانادا
ژاوی هیچ تاکتیک وپلنی ندارد، بنظرم بهتره بعد از بارسا یک فصل استراحت کنه وبعد بره در تیم های سطح پایین هر مربی کری کنه یا کارشناسی ورزشی بشه، تیم با طوایف به بن بست کامل رسیده وراعی نداریم، عملا فقط ۱۴بازی دیگه در لالیگا مونده که اگر ژاۉی بخواد ادامه بوده آمار فاجعه بار گل خورده رو رقم می زنه در تاریخ باشگاه،بنظرم کأس ژاوی در هفته های آینده عملا استعفا میداد وکنارخ چی ی میجرد در یو سی آل که قطعا کاری از پیش نمی بریم
کانسلو باید وینگر بازی کنه ن دفاع چپ و راست
دیانگ اصلا میدون داری نکرد خیلی فشار روی کریسنتسن‌ بود
خط هافبک کلا تعطیل بود
دوتا گل اول مقصر کانسلو و دیانگ و کریسنتسن‌ بود
کانسلو اصلا تو دفاع نبود
کریسنتسن‌ جا میموند
و از همه مهمتر دیانگ اصلا یار گیری نمی‌کردو پوشش نمیداد
دیانگ کریسنتسن‌ رافینیا باید امسال تابستون فروش برن و جاشون هافبک دفاعی وینگر و دفاع چپ درستو حسابی بیارند
ژاوی دمت گرم تونستی از گرانادا امتیاز بگیری.
تیم باید به خودش بیاد ادامه فصل خیلی مهمه می تونه جلوی سقوط بارسلونا رو بگیره
ژاوی دو تا وظیفه مهم با بارسا داره
اولی نایب قهرمانی لالیگا برای شرکت در سوپر کاپ
دومی رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای شرکت در جام باشگاه های جهان
ترکیب دفاع افتضاح بود
قبلا تو لا لیگا خوب بودیم تو چمپیون افتضاح الان تو هر دوتاش
رسمی: ژاوی قسم خورده تغییری تو تاکتیک نده تا پایان فصل
هر کی ترکیب اولیه بارسا میبینه و شناختی از بارسا نداشته باشه فکر می‌کنه با یک تیم و مربی تدافعی روبرو هستیم.از4مدافع ترکیب،سه نفر مدافع وسط،از4نفر هافبک،یک مدافع وسط و دو هافبک تدافعی و از دو مهاجم یک مهاجم تموم شده کُند و فرسوده و یک مهاجم جوون 16ساله در ترکیب میبینیم.به جز یامال و تا حدودی گوندوغان و پدری خلاقیتی در بازیکنان دیده نمیشه،از پرس حریف نمی‌تونیم رها بشیم چون بازیکن باید یک در مقابل یک دریبل کنه،یا سرعت جابجایی بازیکنان بالا بشه،متاسفانه آخرش میشه همین نتیجه که میبینیم.
ژاوی جان همین الان برو بزار لااقل فلیک بیارن تو دیگه بود ونبودت فر قی نمی کنه
تنها نکته مثبت بازی همین یامال بود چقد این پسر عالیه باید خیلی مراقبش باشیم الآنم که پاکستانی برگشته باید چرخشی بازی کنن تا بهش فشار نیاد بنازم امشب همه تلاششو کرد واسه پیروزی حیف شد تو شب درخشش بچه بقیه یاری نکردن تا با ی برد شیرین شبش تکمیل بشه به جز یامال و گاوی همشون بی غیرتن...
من نتیجه رو ۳ بر ۲ به نفع بارسا زده بودم
چون میدونستم ۲ تا رو میخوریم
اصلا هماهنگی وجود نداره
کدوم حمله به ژاوی...از بازی اینتر پارسال مشخص بود تو سطح بارسا نیست!واسه موفقیت یه سری بازی باید ببری!میل امشب...دیگه تحلیل نمیخواد که!تیم پر از استرس و خالی از تاکتیک!دیگه کجا رو باید از دست بدیم؟فقط ناپولی مونده...اینکه آخر فصل میرم کا نشرد تاکتیک!این بیشتر به فرار از واقعیت میخوره...دیگه دنبال چی هستن؟
به کسایی که بسکتبال نگاه میکنن توصیه کنید بازی های بارسا رو نگاه کنن چون بارسا هر چند تا بزنه به همون اندازه هم میخوره تا اندازه یه بسکتبال بازی گل داشته باشه
تیم بارسا به چه بدبختی رسیده که فقط سانتر انجام میده...هیچ پلنی واسه مربی تیم وجود ندارد...تیم عملا مثل تیمهای لیگ برتر فقط سانتری شده..اینه فلسفه کرایوف ،،ژاوی واقعا تیمو خراب کرده،،هیچی بجز سانتر تو بازی ندیدیم...هر کی دیده بما هم بگه،،با تیم یکی به آخر توی خونه مساوی کنی اونم با سه گل...قابل توجه عشاق ژاوی،،نمیشه بهش گفت تا آخر فصل نمون و الان بزن به چاک،،فعلا مارکز رو بیارید شاید یک درصد بهتر شد،،نشد هم آخر فصل عوضش کنید..
لواندوفسکی خان اگه اون موقعیت رو گل میکرد بازی همون نیمه اول تموم بود
خدایی همین الان فلیکو بیارین تا آخره فصل یه ابرو ریزی بزرگ نشده هر کی میاد حداقل 3 تا میکنه تو این دفاع
تعداد گله خودمون با کادیزه ته جدولی یکی شد
جلو ناپولیم 3 تا رو از همین الان کنار بذارید برای رفتن به مرحله بعد حداقل 7 تا باید بزنیم چون 6 تا خوردن حتمیه
با 4 تا مدافع وسط تو زمین 3 تا خوردیم
یامال خیلی پیشرفت کرده گولر کیلو چنده یامال داریم🗿🔥
آهای رسانه ها خجالت نکشید بیاید همونطور ک با شایعه هاتون خواستید دو ستون اصلیمون دیونگو ارائوخو رو تحت فشار بزارین و باعث افتشون بشید بیاید اون همین بچه ۱۶ ساله هم همین کارو کنید بیاید خجالت نکشید بیاید اینده فوتبالو بگا بدید
این پلیستری همون بازیکن یونایتد نیست؟
یه مساوی مثل امشب میارزه به دهتا برد زوری یک برهیچ
یامال تنها روشنایی بارسا توی این ظلماته.خیلی دارن بهش بازی میدن. اینجوری واشر میسوزونه
ک..م تو اولو آخر کونارادا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.