پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلوفئو : نباید از لامینه یامال انتظار مسی بودن داشت ; بارسلونا باید مراقب دو بازیکن ناپولی باشد

کد خبر : 144200  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 اسفند 1402

باشگاه بارسلونا در حال حاضر در ایتالیا به سر می‌برد تا فردا در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا به مصاف ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برود.

 

جرارد رومرو قبل از بازی حساس با مهاجم سابق بارسا صحبت کرد که در حال حاضر در ایتالیا کار می کند و از چالش هایی که هنگام رویارویی با ناپولی - جرارد دلوفئو - آگاه است.

مهاجم اودینزه که از طریق لاماسیا آمد، در مورد اینکه چگونه اوضاع برای ناپولی در این فصل تغییر کرده است صحبت کرد و باشگاه سابق خود را به عنوان بازیکن مورد علاقه معرفی کرد و گفت:

ناپولی امسال خیلی تغییر کرده است. در سری آ تیم های زیادی به آنها آسیب می رسانند. آنها ساختار یکسانی ندارند. من فکر می کنم بارسا مدعی تر است.

در همان زمان، دلوفئو خاطرنشان کرد که بازیکنانی مانند ویکتور اوسیمن و خویچا کوارتسلیا تهدید بزرگی برای بارسلونا هستند.

 اوسیمن و کوارتسلیا . پولیتانو هم هست که دوستش دارم. اگر بر بازی تسلط داشته باشید، سه نفر برتر را حذف خواهید کرد. فردا بارسا بدون توجه به هر اتفاقی باید یک قدم رو به جلو بردارد.

دلوفئو همچنین از لامینه یامال، بازیگر نوجوان تمجید کرد، اگرچه او اصرار داشت که باید مراقب این نوجوان 16 ساله بود و نباید از او خواسته شود که لیونل مسی بعدی شود.

من لامینه را می بینم و نمی توانم باور کنم که یک پسر 16 ساله بتواند کاری را که انجام می دهد انجام دهد. او واقعاً نیاز به مراقبت دارد.. از او نخواهید که لئو مسی باشد،

دلوفئو همچنین از تصمیم ژاوی هرناندز برای کناره گیری از سمت سرمربیگری در پایان فصل تعجب کرد و گفت:

زمانی که ژاوی اعلام کرد در پایان فصل می رود شگفت زده شدم اما او را درک می کنم. اگر در یک یا دو بازی خوب بازی نکنید، صدای غرش را می شنوید. شما باید از میزان تقاضایی که او از خود می کند قدردانی کنید.

دلوفئو در توضیح اینکه چرا ژاوی تصمیم به کناره گیری گرفت، اظهار داشت:

ژاوی قصد دارد حداقل یک عنوان در فصل به دست آورد و چون فکر نمی کند به آن دست یابد، کنار می رود. این یک شوک است. او بارسا را خیلی دوست دارد و بسیار طلبکار است. او یک قهرمان واقعی است.

دلوفئو در مورد جایگزین های احتمالی ژاوی در بارسلونا به دو نام روبرتو دزربی و لوئیس انریکه اشاره کرد و گفت:

جایگزین ژاوی؟ ساسولوی دزربی قبلاً خیلی خوب بازی می کرد. سطح تقاضا با لوئیس انریکه... اگر به بارسا بازگردد برای همه چیز می جنگید. اما این پیچیده است.

امشب احتمالا در حمله به مشکل نخوریم جدیدا خوب دارن کار میکنن بازیکنا فقط امیدوارم دفاع هم خوب کار کنه که از الان نسخه ناپلی رو بپیچیم
با توجه به باخت اتله بهترین موقعیته که به جام باشگاه ها نزدیک شیم
اینم تو بارسا بدشانس بود بدشانسیش این بود پائولینیو و نیمار و داشتن میترکوندون و همین باعث شد تو دو فصل حضورش تو بارسا بهش بازی نرسه درست حسابی
فصل قبل تیم یکپارچه تر بود بعد که خیلی ها رفتن بخاطر مسائل مدیریتی تیم خیلی تغییر کرد و زمان می‌بره مچ بشن ولی متاسفانه هوادار ها عجولن
بدبخت به هزار امید اومد بارسا نتونست بدرخشه 🗿🤌🏻
یادش بخیر تو میلان بودی چه امیدها که به تو داشتیم ولی متاسفانه تو خیلی ها خراب شدین اگر مدریت باراتمئو زودتر عوض میشد سرنوشت دنیای فوتبال بکل تغیر می کرد .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.