پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش رومانو به شایعات دیدار مدیر بارسلونا با ایجنت آلفونسو دیویس

کد خبر : 144381  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 اسفند 1402

اوایل امروز گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ چند روز پس از آن که ادعا شد ایجنت او با دکو، مدیر بارسلونا ملاقات کرده است، با رئال مادرید به توافق شفاهی رسیده است.

 

با این حال، اکنون و در میان شایعات در مورد توافق با رئال مادرید، فابریزیو رومانو گزارش داده است که بارسلونا هرگز پیشنهادی برای دیویس ارائه نکرده است.

 

دیدار ایجنت آلفونسو دیویس با مدیران بارسلونا !

 

اگرچه ممکن است این درست باشد که احتمالاً علاقه‌ای به مدافع چپ 23 ساله که ارزش بازارش 70 میلیون یورو است وجود داشته است، هیچ پیشنهاد یا پیشنهادی از طرف قهرمان لالیگا وجود نداشته است.

 

بایرن مونیخ قیمت آلفونسو دیویس را مشخص کرد

 

به‌روزرسانی رومانو می‌افزاید که رئال مادرید از ماه اکتبر مقصد مورد علاقه این ملی پوش کانادایی بوده است و انتظار نمی‌رود شرایط شخصی مشکلی ایجاد کند.

 

به این ترتیب، علاقه آزمایشی بارسا چیزها را تغییر چندانی نمی داد، در حالی که جنبه مالی همه چیز برای کاتالان ها بسیار دشوار است.

 

در عوض، بارسلونا همچنان روی الخاندرو بالده به عنوان گزینه اول دفاع چپ خود برای آینده حساب خواهد کرد. این بازیکن 20 ساله در حال حاضر مصدوم است و تا پایان فصل بازی نخواهد کرد، اما از اعتماد کامل باشگاه برخوردار است.

 

 

اگرچه ممکن است در تابستان به یک مدافع چپ جدید نیاز باشد، زیرا مارکوس آلونسو قرار است با پایان قراردادش در ژوئن، در آستانه خروج باشد.

از دست دادن دیویس با این قیمت و قرارداد خریت محض مثل جریان امبامپه که از همون ابتدا گفتم باید واسش تور پهن کنن تا مثل الان همه نکن ما می‌دونیم کجا می‌ره یعنی اینا قیمت نمیتونن زیاد کنن دیویس بارسایی رئال اصلا و ابدا نباید براحتی دیویس بگیره چون رئال اگه دیویس بگیره با امبامپه و وینی چپ هر تیمی اتوبان می‌کنه از دست دادن دیویس خریت خریت خریت حتی اگه بالده به اوج هم برسه دیویس بالنده میتونن چپ تا وینگر با هم پر کنند یه ده سالی راحت بشیم اینور فعلا کانسلو یامال
اگه ستاره ی درست حسابی نتونیم بگیریم امباپه هم بره رئال عملا دیگه لالیگارو برا چن سال از دست دادیم
دیویس نمیاد بارسا معلومه
ولی بارسا هم نباید همینطور بیخیال بمونه و دفاع چپ جدید جذب کنه
بالده که کاملا افت کرده
اگه بارسا شانسی برای جذب رابرتسون داشت عالی بود
نیمکت رئال از پر ستاره بودن تیم بهم می ریزه
بارسا هم به خاطر نداشتن اسکواد قوی مربی تاپ براش پیدا نمیشه
ای خدا این کجا و آن کجا 💔🥲
فقط خداکنه از شر پرز خلاص بشیم
بخدا این بشر الان هم بمیره آینده رئال تا ۱۵ سال رو تضمین کرد
رئال داره این همه ستاره رو جمع می‌کنه خیلی جو رختکن و نیمکت بد میشه چون همشون میخوان بازی کنن و حداقل یه ستارشون افت می‌کنه نمونش پاریس که امباپه و مسی و رونالدو و راموس و داشت مربی نتونست جو رختکن و درست کنه.
خداوکیلی این چند سال چقدر از بارسا خبر بد میاد که بدترینش خبر نگریرا بود که کاملا این مسئله فیکه بخاطر اینکه یک سال گذشته ولی هنوز بارسا محاکمه نشده شایدم بیشتر ...
دیگه هر مدرکی بیاد دروغه سر بارسا
بارسا تیمی هستش که سیاست با فوتبالشون قاطی شده سر مسئله جدایی کاتالونیا و هیچ کاری نمیتونه بکنه و ما اینجا داریم پاره میشیم
بالده ، ذخیرشم الکس واله
مشخصه بارسا پیشنهادی نداده. چون نیازی نداریم بهش
رئال شد منتخب سیاه پوستان
مطمئن باشید نیمکت رئال به هم میریزه اگه این و امباپه با هم به رئال برن از اون طرف بلینگهام و وینی هم هستن اگه انچلوتی بتونه رختکن رو کنترل کنه واقعا مربی تامی هست
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.