پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان لاپورتا: میخواهم ژاوی بماند. لوئیس انریکه و هانسی فلیک؟

کد خبر : 145218  |  زمان ارسال : جمعه 3 فروردین 1403

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا درباره مسائل مختلفی از جمله جدایی ژاوی صحبت کرد.

 

دکو مدیر ورزشی بارسلونا: به این دلیل دوست دارم ژاوی بماند

 

بروزرسانی جدید ترنسفرمارکت: لیست کامل ارزش بازار بازیکنان بارسلونا +تغییرات

 

 

او درباره ژاوی گفت:

از زمانی که ژاوی استعفایش را اعلام کرده ما دوباره به مسیر پیروزی بازگشته ایم و به هم چشمک میزنیم که انگار قرار است اتفاقاتی بیفتد. اکنون اوضاع در بهترین حالت است و اهداف در حال تحقق هستند.

 

حقیقت این است که وقتی ژاوی گفت تصمیم دارد ادامه ندهد اما میخواهد فصل را تمام کند فقط به خاطر اینکه ژاوی بود قبول کردیم زیرا میتوانیم در مورد او استثنا قائل شویم.

 

ماندن ژاوی در باشگاه؟

من دوست دارم ژاوی بماند. اما این حرف من است و ما در موردش صحبت نمیکنیم. قبلا به او گفته ام که همه ی مربیان دوست دارند به بارسلونا بیایند و از همه جا پیشنهاد داریم.

 

او مدام میگوید که میخواهد برود اما خواهیم دید چه میشود. فعلا نمیخواهم به او فشار بیاورم زیرا اکنون همه چیز در حال کار است.

 

لاپورتا ادامه داد:

ژاوی از قبل میداند که دوست دارم ادامه دهد. من قبلا این را به او گفته ام. از او پرسیدم راهی برای تغییر نظرش وجود دارد اما او را تحت فشار زیادی دیدم و از حالت چهره اش مشخص بود.

 

ترکیب بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن

 

 

آیا از ژاوی میخواهم بماند؟

بسته به اینکه فصل چگونه سپری میشود و او این را از قبل میداند. او میخواهد پیروز شود و این مرحله را به شکلی عالی تمام کند.

 

او فقط به استعدادها توجه ندارد بلکه به چیزی که قرار است در بازی بدهیم نیز نگاه میکند. لامینه یامال, فرمین لوپز, کوبارسی, هکتور فورت, بالده, گاوی, پدری و آرائوخو. امیدوارم او به این دلیل بیشتر بماند. او مربی شجاعی است. ژاوی از لاماسیاست و همیشه میگوید لاماسیا شما را ناامید نمیکند.

 

ژاوی اگرچه اعتماد به نفس زیادی به جوان ها میدهد اما اعتبار کمی به کار او میدهند. شما باید خیلی شجاع باشید تا اعتبار خودتان را در دستان نوجوانان 16 و 17 ساله قرار دهید. این یکی از جنبه های مثبت ژاوی است.

 

ژاوی برای استفاده از جوانان همه چیز را با دقت بررسی و برنامه ریزی کرده است. این به خاطر تجربه شخصی اوست که تصمیم میگیرد یک بازیکن چه زمانی به میدان برود.

 

مثلا مارک کاسادو برابر آنتورپ بازی کرده بود و چندان خوب پیش نرفت اما او در بازی با اتلتیکو مادرید دقایقی دریافت کرد و در سطح مورد انتظار کار کرد.

 

کاسادو در حالی در آخرین بازی به میدان رفت که بارها در لیست قرار گرفته بود. ژاوی از روی بداهه بازی نمیدهد بلکه به ما گفت وقتی زمان مناسب برسد اینکار را خواهد کرد.

 

نمیشود هربار که یک مربی می آید ساختار را عوض کرد و این یکی از اساس های انتخاب مربی است. بارسلونا فراتر از مربی و بازیکن و مدیرانش است.

 

 

مشخصات مربی بعدی در صورت جدایی ژاوی چیست؟

ما کاملا در موردش بحث میکنیم. مربی که می آید باید با ساختار ما سازگار شود. بارسلونا اینگونه کار میکند. آکادمی ما بهترین در جهان است و بهترین بازیکنان را میسازد.

 

افراد زیادی از متخصصان در بارسلونا در حال تلاش هستند و به مربی جدید یک کتابچه راهنما داده میشود و او خواهد فهمید که ما در بارسا چه چیزی داریم و باید از چه چیزی استفاده کند و چه راهی را دنبال کند.

 

فراتر از اینکه مربی جدید ایده های فوتبالی خودش را دارد او باید با ایده های فوتبالی ما نیز هماهنگ شود. این شیوه واقعی در بارسلوناست و فکر میکنیم بهترین راه برای رقابت و پیروزی است.

 

من بازی های زیادی از لیگ برتر را تماشا میکنم و فکر میکنم با سیستمی که ما داریم قادریم آنها را حسابی تکان دهیم.

 

گاهی میشنوم که میگویند سیستم ما دیگر کارایی ندارد و تمام شده است. به هیچ وجه موافق نیستم. ما نمیتوانیم برای دویدن با تیم های فیزیکی تر رقابت کنیم اما ما با مالکیت توپ بازی میکنیم و گاهی که مقابل آنها قرار میگیریم برنده زمین را ترک میکنیم.

 

لوئیس انریکه؟

او را خیلی به خاطر شخصیتی که دارد دوست دارم و مربی بسیار خوبی است. اما ما نه با لوئیس و نه با مربیان دیگری صحبت نکرده ایم و این به خاطر احترامی است که برای ژاوی قائلیم.

 

 

شما دوست صمیمی پینی زهاوی هستید و او ایجنت هانسی فلیک است. آیا در مورد هانسی به شما چیزی گفته است؟

خب خودت چی فکر میکنی؟ من میگویم هرکسی که میخواهد به بارسلونا بیاید باید تا پایان فصل صبر کند زیرا تا وقتی ژاوی تصمیم نگیرد ما کاری نمیکنیم.

 

اگر ژاوی تصمیم به رفتن بگیرد آنهایی که واقعا میخواهند بیایند باید صبر کنند. اگر صبر نکنند اتفاقی نخواهد افتاد و ما راه حل داریم.

این صحبت‌ها که دوست دارم چاوی بماند و این‌ها همش ویترین هست برای اینکه روحیه و انرژی و اعتماد به نفس مربی و رختکن داده بشه اگر اینا رو با جدیت گفته باشه به عقلش شک می‌کنم
بارسلونا فعلا از نظر مالی در شرایط خوب نیست ،مربی جدید پول میخاد که نداریم دوما بارسا پر است از بازکنان جوان که از لاماسیا آمده و فعلا حامی اصلی شأن ژاوی است همه به او نگاه می‌کنه چون خودش فارغ‌التحصیل از همان مدرسه است ،بازکنان مثل یامال کوبارسی فورت ووو که با اندک نادیده گرفته شدن روحیه اش را می‌بازه هر مربی جدید بیا قطعا به اندازه ژاوی به آنها بها نمی‌دهد بنظرم حداقل یک فصل دیگه هم بماند
هانسی فلیک مربی پر دانشی هست می‌تونه بارسا رو نجات بده تاکتیک‌های زیادی داره پرس سنگین می‌تونه با بدنساز هاش پدری رو ب اوج برگردونن فقط باید صبر داشته باشن تا بتونه سبکشو پیاده کنه
اینطور که مشخصه فلیکه
اگه ژاوی بتونه روشی پیدا کنه برای مربی گری که در اون دفاع اتوبوسی روش کم بشه و بعد ژاوی یک کارو از تیم های آسیایی یاد گرفته به نظر من بد نیست اما اصلا خوب نیست، تیم با تمام وجود داره حمله میکنه یک دفعه تا مدت زیادی توی دفاع به اصطلاح تیم شل میکنه که این هرچه قدر خوب باشه همون قدر هم بده مثلا جلوی ناپولی دیدیم چه اتفاقی داشت میفتاد خدا به داده مون رسید اگه گل سوم رو نمیزدیم احتمال گل خوردنمون خیلی بالا بود
با وجود تمام احترامی که برای اسطوره ی دوست داشتنی بارسا قائلم؛
اما شاید دیگه ادامه ندادن به نفع هردوطرف باشه.
اگه بارسلونا به پاریس ببازه و حذف شه و فصل را بدون جام تموم کنیم بازم همینارو در مورد ژاوی میگه؟
خواهیم دید!
ژاوی تا اخر فصل مطمئنم جواب هیتراشو میده با قهرمانی تو لالیگا یا سی ال
ژاوی چند بار گفته میخواد بره یعنی چی تا آخر فصل باید صبر کرد آقا آنقدر فس فس میکنن تا فلیک هم بپره ، خیلی احمقی لاپورتا کتاب میدی به مربیان که اونطوری بارسا رو مدیریت کنند این یعنی زور باید دست مربی باز باشه من میگم ما هنوز تو خواب ۲۰ سال پیش هستیم به خاطر همین طرز فکر هاست کدوم مربی تاپی زیر بار اینجور تفکر مسخره می‌ره
ژاوی تا این جا واقعا فاجعه به تمام معنا بوده ، جزو بدترین مربی هایی که من از بارسا دیدم
اینکه اتلتیکو برده دلیل بر خوب بودنش نیست ، نگرفتن سوپر جام ، شکست های سنگین ، حذف از جام حذفی ، بازی های بی کیفیت این اواخر کمی بهتر شده ولی در کل بازی تیمش بی کیفیت بوده ، به لحاظ تاکتیکی تیمش ضعف هایی داشته ولی همان طور که گفتم این اواخر بهتر شده تیمش ، ولی در هر حال اگر تیم و به فینال لیگ قهرمانان برسونه و پپ گواردیولا حاضر نباشه برگرده بارسا ژاوی بمونه خوبه ، در غیر اینصورت به نظرم منطقی نیست ماندنش
باز چهارتا برد کسب کردیم همه جوگیر شدن
دم ژاوی گرم بابت این ۳فصل ولی بارسا به تغییر سيستم نیاز داره. برای تغییر باید تغییر صورت بگیره. از شیوه بازی تیم گرفته تا تغییر کادر بدنسازی فقط با رفتن ژاوی و آوردن یه مربی بهتر انجام میشه. امیدواران مدیریت بارسا یه این بار خریت نکنه و تصمیم منطقی بگیره
دساوردهای ژاوی جوان و بیتجربه‌رو بادستاورد تیمهای مربیان تاپ اروپا رو با توجه به همه شرایط مقایسه کنیم‌‌ عملکردژاوی بد نبوده.ژاوی فداکار و‌عاشق بارسا داره تیم رو میسازه‌ورئیس خیلی خوب داره حمایت میکنه.قلبا ژاوی رو دوست داریم و انتقادمون تنها لحظاتی بعد از باخت تیم بوده‌و‌پس از ان مصمم‌تر پشتیبان بودیم.بمان که کسی به این نهال ‌های‌نوپا سایه می‌افکند که ریشه‌ای قوی در این خاک دارد.💙♥️
اومدن فلیک رد نکرده و انریکه تاریخ مصرفش برای بارسا تموم شده نه اسکواد 2015 هست دورانش تو بارسا تموم شده ژاوی1 جام بگیره بمونه هیتر ژاوی نیستیم ژاوی رفت هیچ کدوم از کادرش تو بارسا نباید بمونه تابستان باید انتخاب مربی تاپ و 3 تا بازیکن کمش باید بخریم اونم در پست های مختلف برای بارسا ارتتا بهتره تا انریکه اگر ژاوی موند 1 فصل بگذرونیم بعد بریم سراغ کلوپ اون دکو دلال سعی میکنه گزینه های مد نظر خودش به باشگاه قالب کنه
انتخاب دکو به جای المانی اشتباه بدی بود حداقل اوورمارس میاوردی
قشنگ عملا گفت فلیک برای بارسا باید صبر کنه
فقط یکی ب فیگو احمق بگه اگر این سخنان لاپورتا احترام ب ژاوی نیس پس چیست احترام از این بیشتر
ولی ت و امثال ت انقدر احمقید فقط بفکر انتقام خود هستید تا با سخنانن چرندتان بازیکنان را از بارسا سرد کنید هنوز هم خائنی چرا نمیگی رئال با رونالدو بیل و هازارد چکار کرد رونالدو رو تو اوج فروخت در صورتی ک توی بهترین شرایط مالی بود
ولی ما مسی رو ول کردیم چون بارتومئو خائن وضعیت مالی باشگاه رو ب لجن کشیده بود و از طرفی فشار لالیگا هم بود
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.