پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوال روز : نیمار پول را به بارسا ترجیح داد ؟!

کد خبر : 64712  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 فروردین 1396
این گونه برداشت می‌شود که اقدام تکراری نیمار بخشی از یک قرارداد تبلیغاتی با نایکی‌ست.

نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا در جریان شکست تیمش مقابل مالاگا باز هم در حین بازی اقدام به کلنجار رفتن با کفش‌هایش کرد. این بار نه بیرون از زمین که رو به روی ضربه آزاد مالاگا که در نهایت یک کارت زرد را برایش به همراه داشت.

به گزارش mundodeportivo، یکی از دو کارت زردی که باعث اخراج نیمار در بازی شب گذشته مقابل مالاگا شد، مربوط به اقدام تکراری این هفته‌های نیمار بود. کلنجار رفتن با کفش‌هایش! حالا یا تعویض آنها یا بستن بند آن‌ها! اقدامی عجیب که از بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن همواره در حال تکرار است. در واقع این جریان از پارک د پرنس شروع شد. زمانی که بارسا با یک گل عقب بود اما نیمار برای تعویض کفش‌هایش به کنار زمین رفت.

این اقدام در بازی برگشت با پاری سن ژرمن، بازی مقابل والنسیا، سویا، گرانادا و مالاگا هم تکرار شد. تا اینکه این کار به قیمت یک اخطار برای او در بازی با مالاگا تمام شد. انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با مالاگا این اقدام نیمار را یک معضل جدی ندانسته بود:

نیازی به مواخذه کردن نیمار نیست. در فوتبال برای بازیکنان از این دست اتفاقات پیش پا افتاده می‌افتد و به همین دلیل هم سریعا کفش‌ها تعویض می‌شوند. ترجیح می‌دهم نیمار یک دقیقه بیرون باشد تا 89 دقیقه بتواند به راحتی و بدون دردسر بازی کند. امیدواریم این اتفاق دیگر تکرار نشود چون رقیبان می دانند که ما یک یار کمتر داریم اما به این مسئله به چشم یک معضل جدی نگاه نمی‌کنیم.


نیمار شخصا تاکنون درباره دلیل این همه کلنجار رفتن با کفش‌هایش حرفی نزده اما این احساس که اقدام نیمار در راستای یک قرارداد تبلیغاتی با نایکی‌ست - تولیدکننده کفش‌های نیمار - رو به رشد است. 

                                                 

                                                

منبع : طرفداری

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.