پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس خبری نیمار : برای کسانی که میگویند به خاطر پول رفتم متاسفم !

کد خبر : 68893  |  زمان ارسال : جمعه 13 مرداد 1396
بخشی از کنفرانس نیمار

اختصاصی بارسا نیوز - نیمار در اولین کنفرانس مطبوعاتی در پاری سن ژرمن چه گفت ؟

 

بخش هایی از صحبت های نیمار :

من برای این چالش جدید بسیار خوشحالم . پاریس یک شهر فوق العاده است . نمیتوانم احساساتم را توضیح دهم . من به پاریس آمدم زیرا یک چالش جدید میخواستم نه اینکه در بارسلونا احساس نمیکردم ستاره هستم . من در بارسلونا احساس خوبی داشتم ولی با این حال زمان مناسب برای ترک بارسلونا را پیدا کردم تا به دنبال چالش های جدید بروم .

 

من چیزی بیشتر میخواستم . میخواستم یک چالش بزرگتر را تجربه کنم . قلب من این تصمیم را گرفت . این در مورد جاه طلبی بود . اگر من  پول را دنبال میکردم الان در یک کشور دیگر بازی میکردم . من هرگز به خاطر پول تصمیم نگرفتم . من واقعا متاسف هستم که مردم فکر میکنند من با انگیزه پول جدا شدم .

 

قلب من به من گفت وقت آن است که امسال به پاری سن ژرمن بروم و اینکار را انجام دادم . این یکی از سخت ترین تصمیماتی بود که گرفتم . من در باشگاه بزرگ بارسلونا بودم . من مجبور شدم فکر کنم . دوباره فکر کنم و دوباره در مورد تصمیمی که برای آینده زندگی ام میگیرم فکر کنم .

 

من میخواهم از تمام دوستانم در بارسلونا تشکر کنم . من خیلی ناراحتم که دوستانم را ترک کرده ام اما فوتبال همین است . من احساس میکنم اینجا خانه است . من دوستانی اینجا دارم و خوشحالم که آمدم .

 

من فکر میکنم که کار من در بارسلونا به پایان رسید و من افتخاراتی بدست آوردم . من از طرفداران بارسلونا برای دوستی آنها تشکر میکنم .

 

من برای فوتبال گرسنه ام . آماده ام . اگر بتوانم فردا بازی میکنم . چرا که نه !

 

2 روز پیش تصمیم گرفتم . ارنستو والورده مربی بارسلونا اولین کسی بود که در مورد تصمیم من میدانست . این تصمیم دشواری بود . اما راضی هستم . چیزی است که خدا برای من برنامه ریزی کرده است .

 

در مورد پیکه ( منظور توییت ماندن نیمار ) :

آن شوخی بود و ما در حال صرف ناهار با هم بودیم . من گفتم آن را پست نکن .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.