پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منتظر این مثلث آتشین خط هافبک در بارسلونا باشید !

کد خبر : 70584  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 شهریور 1396
همه چیز برای رقم خوردن دوران حرفه ای باشکوه آماده است

اختصاصی بارسانیوز – در یکی از نسل های امیدوار کننده رده سنی لاماسیا مثلثی در خط هافبک وجود دارد که اگر مشکل خاصی پیش نیاید همه چیز برای رسیدن به سطح دوران فوتبال حرفه ای برایشان فراهم است.

 

آدریا کاپدویلا، الکس گاریدو و پابلو پائز "گاوی"، سه بازیکن 12 ساله رده Infantil A لاماسیا در فصل 2017/18 هستند که درک بسیار بالایی از یکدیگر درون زمین و همچنین بیرون از زمین دارند.

 

یوهان کرایوف گفته بود که بازیکنان کوتاه قامت تر احتمالا تفاوت های بیشتری را در دوران حرفه ای رقم خواهند زد چون سال های طولانی را با یافتن فرمول های تخیلی زنده ماندن برای زنده ماندن در رده های پایه سپری کرده اند.

 

بدیهی است که او اشتباه نمی کرد و در رده های سنی لاماسیا نمونه های فراوانی برای اثبات این ادعا وجود دارد و یکی از جذاب ترین ان ها رده Infantil A در فصل جاری می باشد که مثلثی در خط هافبک در حال درخشیدن است.

 

شخصیت های اصلی گزارش ما آدریا با 146، گاردیو با 147 و پابلو با 152 سانتی متر قد هستند و همه چیز این داستان از فصل 2012/13 آغاز شد که بارسلونا آدریا و گاریدو را جذب کرد

 

آدریا به تیم Benjamin C در بخش فوتبال هفت نفره رده سنی 8 سال پیوست و از همان ابتدا بازیکنی متفاوت بود که با چهره ای خجالتی از شخصیتی عالی و کیفیتی خوب برخوردار بود.

 

سال بعد این دو در رده Benjamin A با هم کار کردند و دوستی آن ها آغاز شد و تاکنون ادامه دارد و همیشه با هم هستند و درک کاملی از هم درون زمین دارند و جفتی مشابه ژاوی و اینیستا را به وجود اورده اند.

 

آدریا سازمان دهنده تیم در حین بازی است و همواره عنوان بهترین بازیکن تورنومنت ها را از آن خود می کند و در کنار او گاردیو با قدرت دریبلینگ و پاس کاری با دادن پاس های کلیدی به خوبی از عقب به حملات اضافه می شود.

 

همکاری این دو ادامه یافت تا اینکه پابلو در فصل 2015/16 جذب شد و با برچسب بهترین فوتبالیست اندلوسیایی از بتیس به لاماسیا پیوست. او در بتیس بازیکنی بسیار جذاب برای باشگاه ها بود و حتی به پیشنهاد سویا برای ماندن در بتیس پاسخ منفی داد.

 

او فوتبالیستی جذاب بود و در توصیف او اینگونه آورده شده که هر موقع توپ زیر پای او قرار می گرفت انگار دنبا برای لحظاتی برای حریفانش متوقف می شد و این دلیلی کافی برای رقابت سنگین بارسلونا و رئال مادرید برای جذبش بود و درنهایت از زانویه کار خود را در رده Alevín A آغاز کرد.

 

هرچند این روزها خروج ژاوی از بارسلونا و پا به سن گذاشتن اینیستا و بوسکتس باعث نگرانی هواداران شده اما بازیکنان زیادی از لاماسیا چون ژاوی سیمونز در راه رسیدن به تیم اصلی طی چند سال آینده قرار دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.