پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلایورت : شکی ندارم که مسی بهترین بازیکن جهان است !

کد خبر : 79566  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 خرداد 1397
تاسف میخورم که نتوانستم در کنار مسی بازی کنم !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش as ، پاتریک کلایورت اسطوره هلندی باشگاه بارسلونا بار دیگر عملکرد مسی را ستایش کرد. پاتریک کلایورت در صحبت های خود عنوان کرده که آرزو داشته در دوره مسی باشد تا بتواند کنار این فوق ستاره بازی کند.

 

لئو مسی

وقتی مسی نوجوان بود آوازه اش به گوش ما میرسید. زمانی که در بارسلونا بودم یک بازیکن با توانایی های عجیب در تیم جوانان حضور دارد ک باشگاه باید مراقبش باشد. با تماشای نمایش آن ها متوجه میشدید که مسی با بقیه فرق دارد و مایه تاسف است که نتوانستم با او بازی کنم. اگر من در کنار لئو بازی میکردم بازیکن بهتری بودم و گل های بیشتری نیز به ثمر می رساندم.

 

وابستگی آرژانتین به لئو مسی

لئو مسی در بارسلونا و آرژانتین بازیکن مهمی است. به نظر من مسی % 50 قدرت آرژانتین است اما آن گونه نیست که تیم کاملا به مسی وابسته باشد اما اگر مسی در روز خوبش باشد میتواند کار های فوق العاده ای انجام دهد. مسی نیز همانند سایر بازیکنان یک انسان است و ممکن است در یک روز روی فرم خوب خودش نباشد و این مسئله میتواند کار آرژانتین را سخت و پیچیده کند. وقتی مسی غایب بود آرژانتین برای صعود به جام جهانی با مشکل مواجه شده بود شکی ندارم که مسی بهترین در دنیا است.

 

 
توپ طلا


 مسی بهترین است ، لئو و کریس رونالدو با فاصله بهترین های جهان هستند. محمد صلاح نیز بازیکن بزرگی است اما برای فتح توپ طلا باید هنوز صبر کند. مسی بازیکنی است که به تنهایی میتواند نتیجه بازی را تغییر دهد او در بارسلونا و آرژانتین آن را نشان داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.