پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افزایش احتمال جذب دی لیخت و گریزمان؛ کاهش برای جوویچ (+ عکس)

کد خبر : 88652  |  زمان ارسال : جمعه 16 فروردین 1398
جریان آرام فعالیت نقل و انتقالاتی بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن گزینه های خرید تابستانی بارسلونا به بررسی احتمال جذب ان ها طی فعل و انفعالات هفته های اخیر پرداخت که در ضمن افزایش یافتن شانس بارسلونا در راه جذب آنتوان گریزمان و ماتیاس دی لیخت، از کم شدن شانس در راه جذب لوکا جوویچ خبر داد.

 

پس از جذب فرنکی دی یانگ هافبک همه کاره هلندی آژاکس، جذب ماتیاس دی لیخت در اولویت کار مدیران بارسلونا قرار دارد که طبق گزارش منابع موندوف در باشگاه بارسلونا خوشبینی زیادی در راه جذبش وجود دارد.

 

در باشگاه بارسلونا بر کسی اهمیت ماتیاس دی لیخت برای آینده باشگاه و تضمین قلب خط دفاعی به عنوان جانشینی جرارد پیکه پوشیده نیست و علی رغم اینکه مشتریان بزرگی به دنبال جذبش هستند اما انتخاب او برای انتقال تابستانی بارسلونا و هم بازی شدن کنار فرنکی دی یانگ است در شرایطی که دو باشگاه بارسلونا و آژاکس نیز به دنبال تفاهم نامه همکاری جهت گسترش روابط خوب خود با یکدیگر هستند به صورتی که باشگاه آژاکس قصد به راه انداختن بازی مزایده را ندارد.

 

 

آنتوان گریزمان باتوجه به بند 120 میلیون یورویی خود در این تابستان دیگر گزینه در دسترس بارسلونا است که مقامات باشگاه جذب او را در 28 سالگی به عنوان بازیکنی اثبات شده در فوتبال اسپانیا که می تواند سریعا در تیم وفق یابد رد نمی کنند. علی رغم اینکه ترس تکرار اتفاق سال گذشته وجود دارد چون گرزمان پس از دادن اوکی به بارسلونا جهت پرداخت شدن بند آزادسازی 100 میلیونی خود درنهایت تصمیم به ماندن در اتلتیکو مادرید گرفت. در شرایطی که حتی بارسلونا پیراهن شماره 7 را نیز برای گریزمان کنار گذاشته بود و حتی به کوتینیو نیز نداده بود.

 

علی رغم اینکه گریزمان با تلاش انریکه سرزو رئیس اتلتیکو مادرید به همراه دیگو سیمئونه و کاپیتان های تیم همچون گودین در اتلتیکو جهت فتح لیگ قهرمانان در واندا متروپولیتانو باقی ماند اما فصل برای این تیم به خوبی پیش نرفت تا مجددا به بارسلونا لینک شود که در باشگاه برخی از مقامات با جذب شدنش موافق هستند و اعتقاد دارند که موضوع گریزمان با نیمار فرق می کند و او با رد پیشنهاد بارسلونا مرتکب اشتباه نشده است علی رغم اینکه می دانند هواداران از دست گریزمان عصبی هستند.

 

کم شدن احتمال جذب جوویچ

 

بارسلونا از ابتدای فصل جاری به دنبال یافتن مهاجمی جایگزین برای لوئیس سوارز بوده و پس از بررسی گزینه های مدنظر به لوکا جوویچ رسید هرچند که در بیرون از محوطه جریمه درخشان نیست و به نوعی مهاجمی همه کاره محسوب نمی شود موضوعی که برای بارسلونا اهمیت دارد. 

 

اما مشکل بارسلونا بر سر را جذب جوویچ متنوع نبودنش نیست بلکه هزینه بالای انتقال او است که باتوجه به مشتریان بزرگی که داردف آینتراخت فرانکفورت با هدف اجرا کردن بند خرید 12 میلیون یورویی اش به دنبال دریافت بیشترین پیشنهاد است و جوویچ نیز شخصا بهترین پیشنهاد و پروژه ورزشی را می خواهد. بنابراین بابت افزایش قیمت جوویچ که هم اکنون بین 60 تا 70 میلیون یورو است، باعث عقب نشینی بارسلونا شده است. 

 

مدافع چپ

 

بارسلونا در تابستان به دنبال جذب مدافع چپی ارزان قیمت به ویژه رایگان است که برای این هدف خود چندین گزینه از جمله آلبرتو مورنو، ناچو مونرئال، فیلیپه لوئیس و الکس مورنو را مدنظر دارد که علی رغم علاقه بارسلونا به آلبرتو مورنو مدافع چپ لیورپول اما او انتخاب اول نیست و فلیپه لوئیس نیز باتوجه به مصدومیت هایش چنین وضعیتی دارد. با این حال این دو بازیکن در فصل پایانی قرارداد هستند و می توانند رایگان جذب شوند.

 

اما ناچو مونرئال در 33 سالگی بازیکنی همه کاره محسوب می شود و در هر دو جناح و همچنین قلب دفاع می تواند بازی کند و او نیز گزینه خرید رایگان است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.