پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشبینی فردیناند از نتیجه بازی امشب بارسلونا و منچستر یونایتد

کد خبر : 88840  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 فروردین 1398
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - ریو فردیناند اسطوره منچستر یونایتد میگوید تیمش میتواند بارسلونا را حذف کند . با این حال فردیناند که یکی از طرفداران بزرگ مسی نیز محسوب میشود مدعی شد همه چیز امشب بستگی به مسی دارد .

 

فردیناند گفت :

آنها ( منچستر ) نکات مثبتی ( در بازی رفت مقابل بارسلونا ) داشتند اما وقتی به آنجا ( نیوکمپ ) رفتند باید گلزنی کنند . آنها ( منچستر در بازی رفت ) حتی 1 شوت در چارچوب هم نداشت .

 

مربیان باید این باور را در بازیکنان ایجاد کنند . اگر میخواهید در مسابقات مانند این ( مقابل بارسلونا ) برنده شوید و موفق باشید باید اعتماد به نفس لازم برای زدن گل را داشته باشید .

 


نکته آماری :  بارسلونا در 30 بازی آخر خود در نیوکمپ باختی را تجربه نکرده است . بلوگرانا به 27 پیروزی و تنها 3 تساوی رسیده است و از رکورد بایرن مونیخ که 29 بازی در خانه نباخته بود پیشی گرفته است . بارسلونا از سال 2013 تاکنون در نیوکمپ نباخته .


 

فردیناند افزود :

سولشر نمیخواهد 15 دقیقه اول بازی با بارسلونا در اولدترافورد تکرار شود . این ( 15 دقیقه اول ) زمانی بود که بارسلونا بازی را کاملا تحت کنترل داشت ( و در همین 15 دقیقه گل زد ) .

 

راه موفقیت برابر بارسلونا این است که فضای بازی را تغییر دهند . من فکر میکنم بارسلونا میخواهد در فضای خودش بازی کند و اگر ( منچستر ) فضای بازی را تغییر دهد و بر ( بارسلونا ) فشار بیاورد ما چند شانس  خواهیم داشت .

 

قلب من میگوید بله آنها ( منچستر ) میتوانند ( کامبک بزنند ) اما بیشتر چگونگی مسی بستگی دارد . او فوق العاده است و برای یک دوره طولانی در سطح بالا کار میکند .

 

پیشبینی فردیناند از نتیجه بازی امشب :

میتواند 1-0 به سود منچستر باشد و بازی در ضربات پنالتی تصمیم گیری شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.