پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی : اعتراض لالیگا نسبت به تاریخ جدید الکلاسیکو

کد خبر : 95021  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 آبان 1398
تاریخ 18 دسامبر مورد اعتراض لالیگا است . البته دلایل مختلفی برای این اعتراض ذکر شده

اختصاصی بارسا نیوز - لالیگا به رهبری خاویر تباس از کمیته برگزاری مسابقات اعتراض میکند اما دیگر اولویت تاریخ مسابقه نیست !

 

به تازگی برای انجام الکلاسیکو در تاریخ 18 دسامبر توافقی با دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید انجام شده است اما لالیگا اصرار دارد که بازی در تاریخ 4 دسامبر برگزار شود .

 

لالیگا در بیانیه ای اعلام کرد که آنها اقدامات خاصی را برای وضعیت تهدیدکننده امنیت عمومی در کاتالونیا در نظر گرفته اند اما کمیته برگزاری مسابقات آنها را در نظر نگرفته است . بنابراین تصمیم بر این شد که دادگاه عالی ورزش درباره مسائل این بازی تصمیم بگیرد .

 

موندو دپورتیوو گفته که لالیگا نمیخواهد برای برگزاری الکلاسیکو در تاریخ جدیدی بحث کند بلکه آنها نگران نقض حقوق خود در توافق نامه هستند و البته استدلال میکنند که هنوز امکان برگزاری مسابقه در تاریخ 4 دسامبر نیز وجود دارد . این سازمان انتظار دارد تا خسارت وارده جبران شود .

 

لالیگا استدلال های مختلفی را مطرح کرده است . اول از همه اینکه الکلاسیکو باید در سریع ترین زمان برگزار شود تا در رقابت های دیگر نیز اختلال ایجاد نشود و تاریخ 4 دسامبر نیز در دسترس است .

 

لالیگا همچنین از این سیاست که برای انجام الکلاسیکو از بارسلونا و رئال مادرید سوال شد درحالی که بر اساس قوانین نباید چنین کاری انجام شود نیز اعتراض دارد . لالیگا معتقد است تاریخ بازی ها در اختیار باشگاه ها نیست .

 

از طرفی لالیگا نسبت به اینکه شرایط مالی الکلاسیکو تامین نشود نیز نگران است . لالیگا معتقد است با برگزاری الکلاسیکو در تاریخ 18 دسامبر باعث همزمانی این دیدار با رقابت کوپا دل ری میشوند که به هواداران آسیب میزند و حق پخش کنندگان نقض میشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.