پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا : بارسلونا امسال تیم بهتری است

کد خبر : 95104  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 آبان 1398
آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا نگاه متفاوتی به تیم دارد . او علیرغم نتایج ابتدای فصل احساس میکند تیم یکبار دیگر برای تمام جام ها خواهد جنگید

اختصاصی بارسا نیوز - رابطه مسی و ارنستو والورده در بهترین حالت نیست . لئو همواره از سرمربی باسکی حمایت کرده است و یکی از بازیکنان حامی سرمربی در شرایط دشوار بوده است . لئو حتی وقتی تیم برابر رم و آنفیلد شکست سختی خورد نیز حرف بدی به مربی نزد .

 

چهارشنبه شب اما در بازی با اسلاویا پراگ به نظر میرسید که مسی اعتماد خود را نسبت به والورده از دست داده است . لئو لحظاتی از روی ناراحتی به والورده نگاه کرد هرچند سرمربی متوجه این موضوع نشد . والورده دمبله را به میدان فرستاد هرچند شاید لئو ترجیح میداد فاتی بازی کند .

 

در حالی که رابطه مربی و کاپیتان در بهترین شرایط نیست , آندرس اینیستا که او نیز سابقه بازی زیر نظر والورده را در فصل 2017/18 دارد در مصاحبه با TyC Sports به حمایت از تیم والورده پرداخت .

 

اینیستا اسطوره بارسلونا که اکنون در ویسل کوبه بازی میکند گفت که بارسلونا را خوب میبیند  :

من این را خوب میبینم هرچند نمیدانم نظرم بی طرفانه است یا نه چون مدت زیادی در بارسلونا بوده ام و میدانم که میخواهند کارها را چگونه انجام دهند و چگونه میخواهند برای رسیدن به اهداف بازی کنند . تیم را که پیگیری میکنم ( احساسم این است که ) متفاوت تر شده و بدون توجه به نتایج من تیم را متفاوت میبینم .

 

تیم بهتر از سال گذشته است . مطمئنا آنها دوباره برای همه چیز خواهند جنگید همانطور که معمولا اینکار را میکنند .

 

اینیستا همچنین گفت پس از دوران بازی به مربیگری فکر خواهد کرد . چه کسی میداند شاید او چند سال دیگر جایگاه فعلی ارنستو را اشغال کند . اکنون اما مانچگو از فوتبال ژاپن لذت میبرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.