پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کدام بازیکن نقشه های والورده را در الکلاسیکو نقشه بر آب کرد ؟

کد خبر : 96517  |  زمان ارسال : جمعه 29 آذر 1398
والورده ب حضور ایسکو در ترکیب اصلی سورپرایز شده است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا با یک نمایش نسبتا ضعیف مقابل رئال به تساوی رضایت داد تا به لطف تفاضل گل در صدر لیگ باشد , هرچند بازی های سختی فعلا در انتظار بارسا خواهد بود.

 

طبق گزارش داریو اسپورت حرف های از رختکن بارسا به گوش رسیده است , این گزارش فاش کرده است که یک نفر از باشگاه به این روزنامه گفته است که ارنستو والورده با حضور ایسکو در ترکیب اصلی سورپرایز شده و تمام نقشه های او را نقشه بر آب کرده است.  

 

هیچ چیزی مطابق انتظار والورده پیش نرفت , حضور ایسکو و هماهنگی خوبش با بنزما باعث از کار افتادن نقشه های والورده شد , اوضاع با مصدومیت بوسکتس بد تر هم شد , راکیتیچ همراه روبرتو ماموریت خط هافبک بارسا را برعهده داشتن جای که هردو به شدت بی اثر بودند.

 

آن ها با یک هافبک بیشتر ( ایسکو ) میانه را در نیمه اول برده بودند آن ها در دفاع و حمله پر تعداد بودند و برای همین بود در نیمه اول تعداد ضربات شوت بیشتری به سوی دروازه بارسا روانه شد. همین موضوع باعث شد در نیمه دوم ویدال به جای سمدو وارد زمین شود هرچند تغییر زیادی هم ایجاد نکرد.

 

اینگونه مشکلات در دوسال گذشته برای بارسا بسیار بوده و انگار بارسا به آن عادت کرده است , مقابل رم و لیورپول هم در سال گذشته موضوعاتی شبیه این بوجود آمد که باعث حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا شد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.