پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فشار ویدال به باشگاه : میخواهم بروم !

کد خبر : 96553  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 دی 1398
ویدال تمایل به رفتن دارد اما پاسخ بارسلونا نه است.

اختصاصی بارسا نیوز - خروج آرتور ویدال و رفتن او به اینتر این روز ها در بارسا بسیار شنیده می شود , ویدال خود متقاعد شده که برود اما بارسلونا و والورده این انتقال را دوست ندارند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو اینتر میلان پیشنهاد 20 میلیون یورویی را برای ویدال ارائه داده اما بارسا به مدیر برنامه های آرتور گفته است که قصد فروش او را ندارند , آرتور ویدال در مقابل آلاوز هم در ترکیب قرار گرفت و موفق به گلزنی هم شد. مدیر برنامه های او این هفته در بارسلونا بود تا راهی برای خروج موکلش از بارسا پیدا کند , اینتر حالا با نزدیک شدن به ماه ژانویه بیش از پیش برای این انتقال مشتاق است.

 

با این حال بارسلونا  و والورده مخالف این انتقا هستند , بارسلونا مگر آنکه پیشنهاد مالی خیلی خوبی برای ویدال برسد وگرنه مایل به فروش نیستند از سوی دیگر والورده ویدال را بازیکن منحصر به فردی می داند , او بعد مسی و گریزمان و سوارز با 5 گل بهترین گلزن تیم است. والورد هم در صحبت هایش درباره ویدال گفت " مدت ها است میگوید او برود یا نرود ....مثل بحث بازی ما در میامی شده که این همه بحث شد و درنهایت با آنجا بازی نکردیم. او بازیکن ما است و من فکر نکنم او بتواند برود"

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.