پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : با مربیان بسیاری مذاکره کردیم . کیکه ستین عاشق فلسفه کرایف است . چرا والورده اخراج شد ؟

کد خبر : 97125  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 دی 1398
بارتومئو میگوید علارقم نتایج خوب با والورده آنها احساس میکردند که تیم میتواند بهتر باشد

اختصاصی بارسا نیوز - از دقایقی پیش کنفرانس مطبوعاتی معارفه کیکه ستین آغاز شده است . جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا اولین صحبت ها را در کنفرانس انجام داد . همراه ما باشید .

 

بارتومئو گفت :

من از کیکه ستین برای قبول چالش حضور در بارسلونا - این باشگاه ویژه متشکرم .  ما او را نه فقط به عنوان مربی بلکه به عنوان بازیکن هم میشناسیم ( او بر اینکه کیکه سبکی شبیه بارسلونا دارد تاکید کرد ) .

 

بارتومئو درباره والورده گفت :

من میخواهم از ارنستو والورده نیز تشکر کنم .. او همه ی ما را بهتر کرد . اگرچه نتایج بسیار خوب بود اما میدانستیم که پویایی تیم میتواند بهبود پیدا کند . مدیران باشگاه هم روزنامه میخوانند و به شبکه های اجتماعی گوش میدهند ( اشاره به درخواست ها برای اخراج ) .. از تابستان ما خیلی به او نزدیک بودیم و همکاری کردیم .

 

این تغییر اکنون اتفاق افتاد زیرا هنوز در اواسط فصل هستیم و نیاز به یک تقویت داشتیم زیرا هدف ما کسب حداکثر ( جام ها ) است .

 

وی همچنین افزود :

ما با مربیان زیادی صحبت کرده ایم زیرا وظیفه ما بود اما اسامی آنها منتشر نشد .. با والورده عالی بودیم و همه از شگفتی ها صحبت میکنند و او یک فرد دوست داشتنی است ... از کیکه متشکرم که به اینجا آمد . میدانیم که شما به عنوان بازیکن و مربی عاشق کرایف هستید و این راهی برای نزدیک شدن به باشگاه است زیرا فلسفه شما شبیه به باشگاه است .

 

آبیدال هم توضیح داد :

یکی از دلایل امضای قرارداد با او نحوه کار او با بازیکنان است . از شما برای آمدن به بارسلونا ممنونم . با هم میتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم . هواداران شما را دوست دارند و در اینجا همه به شما کمک خواهند کرد . خوش آمدید .

 

بارتومئو همچنین در میان صحبت های ستین اقدام به افزودن نکاتی جدید کرد :

من دوست داشتم که خروج والورده به شکل دیگری باشد . ما مدتی است که با مربیان در حال صحبت هستیم . در روزهای گذشته نام هایی منتشر شده ... اما برای والورده عجیب نبود زیرا ما با او صحبت کرده بودیم و او از اتفاقات خبر داشت . او میدانست که با مربیان مختلفی صحبت کرده ایم . او روحیه اش را حفظ کرد و پشتیبانی میکرد زیرا همه ی ما در یک قایق بودیم .

 

بارتومئو همچنین گفت :

ما با والورده , آبیدال و همچنین کیکه و بازیکنان صحبت کردیم . آنها حرفه ای هستند و ارزش های کیکه به عنوان سرمربی را میدانند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.