پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بحث روز با ادعای کوپر؛ بارسلونا برای دلخوشی مسی تنها وانمود به خرید نیمار کرد !

کد خبر : 97566  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
مسی قدرتمند ترین شخص در باشگاه بارسلونا ؟

اختصاصی بارسانیوز - مدت هاست که بارسلونا به دخالت ستاره هایش در تصمیمات باشگاه متهم است که سیمون کوپر به عنوان روزنامه نگار و نویسنده ورزشی و کارشناس فعال در ESPN، پس از فاش کردن دخالت بازیکنان بارسلونا در تصمیمات باشگاه، این بار نکاتی را در رابطه با موضوع بازگشت نیمار به نیوکمپ اعلام کرد.

 

سیمون با بیان نقش پررنگ مسی در بارسلونا و نامیدن او به عنوان قدرتمند ترین شخص در باشگاه، به تاثیرگذاری این ستاره آرژانتینی روی تعیین سرمربیان جدید و نقل و انتقالات اشاره کرد که به عنوان یک بازیکن رقابتی و پرتقاضا جهت برد، حتی در سبک بازی و تاکتیک تیم نیز ورود می کند و به نوعی حق وتو دارد !

 

طبق ادعی کوپر، به عنوان مثال مسی بابت کم شدن توان جسمانی چون قصد نداشته تا به پرس از جلوی زمین بپردازد، درخواست خرید آرتورو ویدال را در سال 2018 از باشگاه بارسلونا کرد تا ویدال به نوعی به پاهای دونده اش جهت پرس همه جانبه تبدیل گردد.

 

درنهایت کوپر در مثالی دیگر ادعا کرد که این مسی بود که در تابستان گذشته بارسلونا را وادار به خرید نیمار با ارسال پیشنهاد به پاری سن ژرمن کرد اما بارسلونا به هیچ وجه حاضر به پرداخت کردن 200 میلیون یورو برای نیمار نبود و علی رغم بی علاقگی صرفا بابت خراب نشدن رابطه اش با لیونل مسی، وانمود به انجام دادن تلاش برای جذبش کرد.

 

کوپر اعلام کرده که واضح بود که بارسلونا نمی خواست باعث دلخوری مسی شود و به همین دلیل به راحتی وانمود کرد که در طول تابستان گذشته به دنبال بازگرداندن نیمار بوده و به مسی نیز اعلام کردند که تمام تلاش خود را برای بازگرداندن نیمار انجام داده اند.

 

از سوی دیگر مقامات بارسلونا نیز پیش از جدی شدن ماجرای خرید نیمار، بازگشت نیمار به نیوکمپ را غیرقابل تصور اعلام کرده بودند.

 

نظر شما چیست؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.