پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تودیبو : به عنوان یک بازیکن در بوندس لیگا پیشرفت کرده ام

کد خبر : 98772  |  زمان ارسال : شنبه 2 فروردین 1399
تودیبو میگوید به بازی در هر هفته عادت نداشته است

اختصاصی بارسا نیوز - تودیبو به علت فرصت نداشتن در بارسا به شالکه پیوست و کم کم به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کرده است , او میگوید از تصمیمش راضی است و اکنون به هر هفته بازی عادت کرده است.

 

تودیبو گفت :

احساس خوبی دارم و اکنون با تیم بسیار خوب هماهنگ شده ام , فعلا تنها مشکلی که وجود دارد عدم وجود برد در بازی ها است این یک دوره دشوار بوده است اما مطمئنم که نتایج خوب از راه خواهند رسید. فکر می کنم الان با لیگ به هماهنگی رسیده ام , اوایل که به تیم اضافه شدم شرایط هر هفته بازی را نداشته ام اما کم کم خودم را به شرایط قبلی برگرداندم و اکنون اوضاع خوب پیش می رود ولی اگر پیروز نشویم هیچوقت خوشحال نخواهم بود.

وی ادامه داد :

 همیشه میدانستم که بوندس لیگا لیگ خوبی است و اکنون آن را با چشمان خودم دیدم این لیگ بسیار خوب است , پر فشار و پر از کیفیت , من آن را خیلی دوست دارم.

 

بوندس لیگا همانند سایر لیگ ها اکنون به دلیل ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده است , در 5 بازی قبلی تودیبو برای شالکه او در 2 بازی در ترکیب اصلی حضور داشت.

 

شالکه این بازی کن را به صورت قرضی از بارسا با بند خرید 25 میلیون یوریی بعلاوه 5 میلیون یورو متغییر خریده است و در صورتی که آن ها این بند را فعال کنند بارسا هم بند بازخرید این بازیکن را با 50 میلیون یورو بعلاوه 10 میلیون یورو متنغییر را در آینده خواهند داشت.

 

تودیبو تنها 5 بازی برای بارسا انجام داد 4 بازی در لالیگا و 1 بازی در لیگ قهرمانان اروپا.

 

=
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.