پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا برابر لیورپول ( قسمت اول )

زمان ارسال : جمعه 13 اردیبهشت 1398
ما بارسایی ها بعد از دوران طلایی پپ یه عادت بد پیدا کردیم . دوران پپ باعث به وجود آمدن نگاه از بالا به پایین به بقیه تیم ها شد و همیشه خودمونو از پیش برنده میدونستیم . تو این سال ها خیلی چیزا عوض شد ولی ما هنوزم تو اون دوران مونده بودیم و همین نگاه از بالا به پایین خیلی بهمون ضربه زد . جلوی یووه , اتلتیکو و رم دقیقا به خاطر این که خودمونو از پیش برنده میدونستیم از جام کنار رفتیم .
مهم ترین کاری که والورده با این تیم کرد این بود که این نگاه رو از بین برد . هم ذهنیت بازیکنا رو تغییر داد و هم باعث شد طرفداران بارسا و تیم های دیگه بارسا رو از پیش برنده ندونن . سرانجامه تمام اینا این شد که بارسا تبدیل به تیم فعلی شه .
در خیلی از بازی ها ضعیف تر از حریف ظاهر میشه ولی نتیجه رو برا خودش برمیداره . حتی با اختلاف گل بالا !!!
تو تمام این سال ها که حذف میشدیم هیچ وقت قبل از شروع بازی شانس حریف رو حتی برابر با بارسا نمیدونستم . آخرین باری که شانس یک تیم رو برابر میدونستیم برمیگرده به سال 2014 و نیمه نهایی برابر بایرن پپ . یادمه اون بازی آدرنالین خالص بود .
بایرن پپ در نیوکمپ فوق العاده بازی کرد . دو تیم 90 دقیقه حمله کردن و بازیه وسط زمین وجود نداشت . دقیقه به دقیقه اش زیبا بود .
سرانجام اون بازی رو با نبوغ مسی بردیم . بارسایی که 70 دقیقه در نیوکمپ موفق به گلزنی نشده بود تو 20 دقیقه 3 گل زد و کارو تو نیوکمپ تموم کرد .
حالا بعد از 3 سال به نیمه نهایی برابر لیورپول رسیدیم و این بار هم شانس 2 تیم رو 50-50 میدونستم . لیورپولی که کلوپ ساخته در اروپا بی نظیره . ( از نظر من امسال بهترین تیم اروپا منچسترسیتی بود و بعد از سیتی , بارسا و لیورپول بهترین تیم ها بودن . )
* درسته که از حذف پپ خیلی خیلی ناراحت شدم ولی این حقیقته که اگه سیتی به فینال میرسید یه مانع بسیار بسیار بزرگ جلوی قهرمانی بارسا میشد . بردنه تیم پپ تو تک بازی اونم تو فینال چیزی شبیه به معجزه نیاز داره ...
شاید بازی با لیورپول از نظر نتیجه شبیه به بازی با بایرن 2014 شد و مسی در هر 2 بازی دیوانه کننده ظاهر شد ولی این بازی تفاوت های زیادی با اون نیمه نهایی داشت .
سال 2014 بازیکنای بارسا و بایرن تک به تک باهم برابر پیش رفتن و تو هر نبرد تک به تک و تیمی برابر بودند و مسی تفاوت را رقم زد ولی چهارشنبه شب لیورپول به معنای واقعی تیم برتر بود .
خیلی وقت بود تیمی تا این حد بارسا رو تحت فشار نزاشته بود و از نظر بدنی تا این حد آماده تر از بارسا نبود . بازیکنای بارسا تو تک تک نبرد های تک به تک به چالش کشیده شدن و در اکثر آن ها شکست خوردند !!!
اگه 2014 رو نبوغ مسی داریم 2018 رو نبوغ مسی و " والورده " داریم . یادمه قبل از بازی هم گفتم رقیب هرچی قوی تر بشه والورده هم قوی تر میشه . والورده فوق العاده باهوشه و در بازیخونی تو اروپا تکه . اینو برحسب یه بازی نمیگم بر حسب 2 سال حضور در بارسا و سال های حضورش در لالیگا میگم .
قبل از بازی هم گفتم امید اولم به والورده اس و بعد از اون مسی . اگه هر تیم دیگه ای جلوی لیورپول چهارشنبه بود قطعا نابود میشد .
مسی بی نظیره ولی قطعا فوتبال یه بازیه 11 نفره اس و جنگ بیرون زمین بین مربی ها برنده رو تایین میکنه . با قدرت میگم اگه بارسای انریکه و یا حتی بارسای بزرگ پپ جلوی لیورپول دیشب بازی میکردن نمیتونستن نتیجه ای تا این حد قابل توجه بگیرن .
والورده به معنای واقعی مچ کلوپ رو خوابوند ...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.