پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شماره بازیکنان تیم ملی اسپانیا، روبرتو شماره 10!+ پوکر پسر رونی+ رئال به دنبال ششکو+ افت محسوس نیمار

زمان ارسال : دوشنبه 12 مهر 1400
تیم ملی اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، چهارشنبه شب در سن سیرو باید به مصاف تیم ملی ایتالیا برود و 23 بازیکن اسپانیا از سوی لوئیز انریکه برای این مسابقات مشخص شده اند.

انتخاب های لوئیز انریکه در انتخاب بازیکنان اسپانیا برای لیگ ملت های اروپا، بحث برانگیز بوده است. او تصمیم گرفت از بازیکنان آماده ای چون فابیان رویز، لوئیس آلبرتو و براهیم دیاز و آنخلینیو صرف نظر کند و هیچ بازیکنی از رئال مادرید را هم دعوت نکرده است. علاوه بر این، انریکه تصمیم گرفت جای پدری و بریس مندس مصدوم را با دعوت کردن سرجی روبرتو پر کند. دعوت از سرجی روبرتو که فرم خوبی ندارد، در توییتر بسیار بحث برانگیز شد.

 حالا شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی اسپانیا هم مشخص شده که آن هم در نوع خود، نکات عجیبی دارد. گاوی جوان که هافبک است، پیراهن شماره 9 را به تن می کند و سرجی روبرتو، پیراهن شماره 10 را می پوشد. برایان خیل که در اصل وینگر است، پیراهن شماره 6 را به تن می کند و پدرو پورو، مدافع راست جوان اسپورتینگ پیراهن شماره 15 را می پوشد که سال ها این پیراهن بر تن سرخیو راموس بود. با اعلام حساب توییتر فدراسیون فوتبال اسپانیا، شماره پیراهن بازیکنان لاروخا به شرح زیر است:

شماره بازیکنان تیم ملی اسپانیا (به ترتیب از یک تا ۲۳)

داوید دخیا (دروازه بان)

سزار آزپیلیکوئتا (مدافع راست)

پائو تورس (مدافع وسط)

اینیگو مارتینز (مدافع وسط)

سرخیو بوسکتس (هافبک دفاعی)

برایان خیل (وینگر راست)

یرمی پینو (وینگر چپ)

کوکه (هافبک مرکزی)

گاوی (هافبک مرکزی)

سرجی روبرتو (هافبک مرکزی)

فران تورس (وینگر راست)

اریک گارسیا (مدافع وسط)

روبرت سانچز (دروازه بان)

سرخیو رگیلون (مدافع چپ)

پدرو پورو (مدافع راست)

رودری (هافبک دفاعی)

مارکوس آلونسو (مدافع چپ)

پابلو فورنالس (مهاجم دوم)

آیمریک لاپورت (مدافع وسط)

میکل مرینو (هافبک مرکزی)

میکل اویارزابال (مهاجم مرکزی)

پابلو سارابیا (وینگر چپ)

اونای سیمون (دروازه بان)
**********
به گزارش فراتر و به نقل از گل، کای رونی، پسر وین رونی، مهاجم پیشکسوت باشگاه منچستریونایتد که در تیم های پایه شیاطین سرخ توپ می زند، توانست در تقابل با لیورپول 4 بار گلزنی کند. با این وجود این مسابقه با پیروزی 5 بر 4 لیورپول به پایان رسید.

این در حالی است که وین رونی رکورددار بیشترین تعداد گل زده تمام ادوار باشگاه یونایتد است و کای نشان داده است می تواند جای پدر را در الدترافورد بگیرد و به نظر می رسد استعداد گلزنی به طور کامل از پدر به پسر ارث رسیده است.

رونی جوان از دسامبر 2020 که قرارداد مخصوص بازیکنان جوان به او داده شده، بخشی از تیم های پایه باشگاه منچستریونایتد است و قبل از بازی با لیورپول نیز سابقه هت تریک کردن برای تیم نونهالان یونایتد را داشته است.

در هفته های اخیر صحبت هایی در مورد پیوستن کریستیانو رونالدو جونیور، پسر رونالدو نیز به تیم های پایه باشگاه منچستریونایتد به گوش می رسد و در صورت رقم خوردن این اتفاق با توجه به هم سن بودن رونالدو جونیو و کای رونی، این دو می توان همانند پدرانشان، یک خط حمله فوق العاده تشکیل دهند.
********
پس از ارلینگ هالند و پاتسون داکا، سالزبورگ اتریش یک پدیده جدید در خط حمله خود رو کرده است. 

به گزارش بیلد، بنجامین ششکو مهاجم 18 ساله اسلوونیایی سالزبورگ اتریش پس از فروش پاتسون داکا به لسترسیتی به تیم اصلی اضافه شده و تا این جای فصل با ثبت 7 گل در 16 بازی توانسته توجهات را به خود جلب کند. درخشش بنجامین ششکو باعث شده رئال مادرید نسبت به جذب او علاقه نشان دهد چرا که رئال مادرید طی سال های اخیر نشان داده به جذب بازیکنان مستعد نوجوان و جوان، علاقه زیادی دارد. ششکو تا سال 2026 با سالزبورگ قرارداد دارد و قیمت او 8 میلیون یورو تخمین زده می شود. غیر از رئال مادرید که به صورت جدی تری این مهاجم اسلوونیایی را در نظر دارد، تیم های بایرن مونیخ، لیورپول و منچسترسیتی هم وضعیت او را دنبال می کنند. 
********
به گزارش " فراتر"، از همان آغاز حضور نیمار در تمرینات پاری سن ژرمن بود که ظاهر این ستاره برزیلی تعجب بسیاری را برانگیخت. نیمار با اضافه وزن مشهودی خود را تمرینات پیش فصل رساند و مشخص بود این بازیکن 29 ساله در تعطیلات تابستانی چندان شرایط نرمال یک ورزشکار و رژیم غذایی را رعایت نکرده است. پاری سن ژرمن فصل را خوب شروع کرد و در ادامه انتقال ستاره بزرگی مانند لیونل مسی حاشی مربوط به نیمار را به سایه برد.

اما شکست این هفته تیم مائوریسیو پوچتینو باعث شد دوباره انتقادات از این ستاره گران قیمت افزایش یابد. نیمار به قدری در این دیدار ضعیف عمل کرد که علیرغم عقب بودن پاری سن ژرمن آنهم با دو گل، در دقیقه 76 جای خود را به مائورو ایکاری داده و دقایق پایانی شکست تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد.

نیمار در این فصل در هفت مسابقه در لباس پاری سن ژرمن تنها یک بار موفق به گلزنی شده و دو پاس گل ارسال کرده است. حتی این ستاره تکنیکی مثل گذشته در دریبل زدن و نواختن ضربات به سمت چارچوب نیز موفق عمل نکرده و دچار افت محسوسی شده است. RMC مدعی شد عملکرد نیمار در فصل جدید به قدری ضعیف بوده که حتی رسانه های برزیلی نیز اعتراف کردند که او روز یکشنبه و در دیدار مقابل رن بسیار بد بوده است.  به هر حال و در پنجمین فصل حضور در پاریس، نیمار بدترین شروع خود را تجربه کرده و امیدوار است این کارنامه ضعیف در طول هفته های پیش رو بهبود پیدا کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.