پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس خبری رونالد کومان!

زمان ارسال : شنبه 24 مهر 1400
رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل والنسیا حاضر شد و در مورد این دیدار، وضعیت آگوئرو و دمبله و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش فراتر، رونالد کومان در این کنفرانس خبری گفت:

انتظار دیداری سخت را داریم چون والنسیا همیشه تیمی رقابت طلب بوده است. باید در خط دفاعی پیشرفت کنیم. ما در خانه بازی می کنیم و باید بازی را ما تعیین کنیم، خطرساز باشیم و پیروز شویم. بازی بسیار مهمی است. اولین بازی پیش رو، مهم ترین است. ما در این هفته بازی هایی داریم و در لیگ قهرمانان باید در دو بازی مقابل دینامو کیف، هر شش امتیاز را کسب کنیم اما الان من فقط به فردا فکر می کنم. بازی چهارشنبه یک رقابت دیگر است. این هفته می تواند هفته جالبی باشد.

خوان لاپورتا؟ من همیشه سعی می کنم آرام باشم، با این که چنین کاری آسان نیست. مهم این است که انرژی خود را صرف چیزی کنی که روی آن کمی کنترل داری یعنی تمرین، بهبود مسائل و آماده سازی برای بازی ای که باید در آن پیروز شویم. چیزی که محسوب می شود امتیازات و بازی هایی که در آن پیروز می شوی، است. من عادت کرده ام که همیشه صحبت های زیادی در مورد آینده من وجود داشته باشد. نیازی نیست نگران من باشید. بارسلونا یک باشگاه بزرگ است و همیشه مسائلی با سرمربی وجود دارد. من به این موضوع عادت دارم. رئیس از من دفاع و حمایت کرده است و مسائل همان طور که بوده، باقی مانده است اما هر سرمربی ای برای ادامه کار به پیروزی در بازی ها نیاز دارد.
آگوئرو؟ سرخیو پیشرفت زیادی کرده است. او در بازی دوستانه اخیر ما 25 دقیقه بازی کرد. کم کم او دقایق بیشتری بازی خواهد کرد. خواهیم دید که آیا او در لیست تیم قرار می گیرد یا خیر. او بازیکنی فوق العاده و باکیفیت است و در محوطه جریمه نقش کلیدی دارد. شرایط او به زودی بهتر خواهد شد. دمبله؟ او بسیار خوب کار می کند تا بتواند همراه تیم باشد. او هنوز به کمی زمان نیاز دارد اما در تمرینات حضور کامل دارد، اگر چه باید چیزهایی را بهبود دهد تا بتواند همراه تیم باشد. من نمی دانم که او به بازی مقابل رئال مادرید می رسد یا خیر. سکونشینی دمبله در صورت عدم تمدید قرارداد؟ این مسئله به باشگاه مربوط است.

پدری؟ خوشحالیم که او قراردادش با ما را تمدید کرده است چون مهم است که بهترین بازیکنان را در تیممان داشته باشیم. آنسو فاتی؟ فردا تصمیم خواهیم گرفت که او فیکس باشد یا خیر. وضعیت او هر روز بهتر از قبل می شود اما او مدت زمان زیادی دور از میادین بوده است و چنین چیزی در دو هفته جبران نمی شود. این موضوع قطعی است که او قادر نخواهد بود در طول یک هفته سه بازی کامل انجام دهد. باید انتخاب کنیم. گاوی؟ او نشان داده که بر خلاف سن کمش، می داند چگونه بازی کند. وقتی به او فرصتی می دهی، همان طور که من و همچنین لوئیز انریکه این کار را کردیم و او از آن فرصت بهره می برد، این خوب است. بازیکنان جوان آینده باشگاه هستند و باید با دادن فرصت، به آن ها کمک کنیم.

برای گرفتن بهترین عملکرد از تیم، باید تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشید. ما می دانستیم که در خط حمله بازیکنانی را در اختیار نداریم و کم کم آن ها به جمع ما بر خواهند گشت اما آن ها هنوز در بهترین شرایط جسمانی شان نیستند. تیم بسیار متعهد است. هواداران؟ در تمام بازی هایی که ما در خانه انجام داده ایم، جمعیت با تیم ما رفتار فوق العاده ای داشته است. من شکایتی در این مورد ندارم.این محیطی متفاوت از آن چیزی است که به آن عادت کرده ایم. چیزی که خوب است، این است که مردم همراه ما بوده اند.
لنگله؟ او به دلایل فنی بازی نمی کنم، اگر چه این حقیقت دارد که او دچار ناراحتی هایی بوده که مانع از عملکرد خوب او در تمرینات شده است. او بازیکنی جدی است که همیشه با بیشترین توان خود تلاش می کند تا به تیم کمک کند. او باید منتظر فرصتش باشد و وقتی آن فرصت فرا رسید، از آن بهره ببرد. بوسکتس؟ او در دو بازی با تیم ملی در لیگ ملت های اروپا، عملکرد فوق العاده ای داشته است. ما می دانیم او چه کیفیتی دارد و به عنوان یک تیم چگونه باید به او کمک کنیم. وقتی پای فشار روی تیم مطرح است، نمی توان بارسا را با تیم ملی مقایسه کرد. این متفاوت است. ما باید فشرده و نزدیک به هم بازی کنیم تا باعث راحتی او شویم.

دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. گذشته اهمیتی ندارد. همه لحظات خوب و بیش از آن لحظات پیچیده ای داشته اند. باید جایی انرژی خود را صرف کنی که تاثیر داشته باشد، در کنار بازیکنان باشی و به خوبی برای بازی ها آماده شوی. این مهم تر از باقی چیزهاست. این درست است که کم کم با تغییراتی که داشته ایم، تیمی را که داریم در اختیار خواهیم داشت و باید بازیکنانی را پیدا کنیم که باعث پیشرفت تیم می شوند اما حقیقت این است که ما در مورد مصدومیت ها بدشانس بوده ایم. اگر پیشرفت کنیم، تیمی داریم که می تواند در فتح لیگ به ما کمک کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.