پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کیمیش و چوپوموتینگ کرونا گرفتند!+ صحبت های مریخی+ رایولا: هالند عاشق اسپانیاست!

زمان ارسال : چهارشنبه 3 آذر 1400
مینو رایولا، مدیر برنامه ارلینگ هالند امروز در شهر مادرید حضور داشت و در این بین با سوالاتی در مورد هالند از سوی Deportes Cuatro مواجه شد. به گزارش فراتر و به نقل از کواترو، مینو رایولا در مورد آینده هالند گفت:

در حال حاضر نمی توان در مورد چیزی صحبت کرد. من فعلاً قصد صحبت در مورد نقل و انتقالات را ندارم. هالند عاشق اسپانیاست. برای دانستن این که او سال بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد، خیلی زود است. الان صحبت کردن در مورد آن خوب نیست.
*********
یوسوا کیمیش، هافبک آلمانی بایرن مونیخ به احتمال زیاد بازی مقابل دورتموند و بارسلونا را از دست خواهد داد.

به گزارش فراتر و به نقل از بیلد، پس از اریک ماکسیم چوپوموتینگ، تست کرونای یوسوا کیمیش نیز مثبت شد. این بازیکن از الان باید تا 14 روز در قرنطینه خانگی بماند و به احتمال زیاد بازی مقابل دورتموند و بارسلونا را از دست خواهد داد. یوسوا کیمیش یکی از بازیکنان واکسینه نشده بایرن مونیخ است.
*********
اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم بایرن مونیخ که واکسینه نشده و به دلیل ارتباط نزدیک با فرد مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی بود، به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش فراتر و با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، تست کرونای اریک ماکسیم چوپوموتینگ مثبت شد و او هم اکنون در قرنطینه خانگی است. از طرفی دیگر، نیکلاس زوله و یوسیپ استانیشیچ که به ویروس کرونا مبتلا و در قرنطینه بودند، امروز از قرنطینه خارج شدند و تمرینات انفرادی خود را آغاز کردند.
*********
مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا که مدت طولانی ای به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده و هنوز هم به تمرینات گروهی بارسلونا برنگشته است، در مصاحبه ای با رادیو کاتالونیا اعلام کرد که ژاوی به او اطمینان خاطر داده که نقشی مهم در تیم خواهد داشت و روی او حساب می کند. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، مارتین بریتویت در این مصاحبه گفت:

الان همه چیز در مورد بازگشت هر چه زودتر به میادین است اما وقتی از مصدومیت برگردم، نقش مهمی در بارسلونا خواهم داشت. با ژاوی صحبت کرده ام. او ایده های واضحی در مورد کاری که می خواهد انجام داده و تغییر دهد، دارد. او می داند چگونه می خواهد بازی کند و این همه چیز را بسیار روشن می کند. همه چیز بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همه چیز خیلی خوب پیش می رود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.