پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا: بارسا با فران تورس به توافق شخصی رسید!+ یوونتوس در معاوضه آرتور و پیانیچ به حساب سازی متهم شد!

زمان ارسال : شنبه 6 آذر 1400
فران تورس را در ادامه فصل با پیراهن بارسلونا خواهیم دید؟

به گزارش فراتر و به نقل از فرناندو پولو (موندو دپورتیوو)، متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا در شهر منچستر حضور دارد و طی ساعات گذشته با باشگاه منچسترسیتی و شخص فران سوریانو (مدیر اجرایی کنونی منچسترسیتی و مشاور اقتصادی سابق لاپورتا طی دوره نخست ریاست او در بارسلونا) در ارتباط بوده است. به نظر می رسد که بارسلونا در مورد جذب فران تورس 21 ساله جدی است، ژاوی او را گزینه ای مناسب برای تقویت خط حمله در دو پست وینگر و مهاجم می داند.

 فران تورس قدردان زحمات پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی است اما دوست دارد به بارسلونا ملحق شود و به پیشنهاد کاتالان ها پاسخ منفی نخواهد داد. بارسلونا خوشبین است چون به نظر می آید که گواردیولا نیز برای این انتقال چراغ سبز نشان داده و اگر باشگاه اسپانیایی بتواند از پس سخت ترین بخش ماجرا که راضی کردن منچسترسیتی برای مبلغ انتقال است بر بیاید، این انتقال می تواند در همان ماه ژانویه نهایی شود. مارکا پا را از این فراتر گذاشته و مدعی شده که بارسلونا پیش از این با فران تورس به توافق شخصی رسیده و به او قول یک نقش مهم در ترکیب را داده است. 
*******
پیش تر در خصوص نقل و انتقالات مشکوک سری آ و رد پای یوونتوس در بیش از 40 نقل و انتقال مشکوک طی دو سال اخیر خواندید. حالا ظاهرا همین معاملات برای بیانکونری دردسر ساز شده است.

به گزارش کوریره دلاسرا، باشگاه یوونتوس به حساب سازی و جعل صورت‌‌حساب های مالی متهم شده است. دلیل وارد شدن این اتهام، ذکر شدن رقم خرید و فروش بازیکن بیش از ارزش واقعی آن ها بوده است (مثال آرتور ملو و میرالم پیانیچ). پنجشنبه شب، ماموران حفاظت مالی ایتالیا (Guardia di Finanza) به باشگاه یوونتوس رفتند تا در راستای تحقیقات میزان سود مالی این باشگاه، اسناد و مدارک لازم را جمع آوری کنند. شش مدیر باشگاه یوونتوس از جمله آندره آ آنیلی، پاول ندود و فابیو پاراتیچی متهمان پرونده حساب سازی هستند و علیه باشگاه یوونتوس هم شکایت تنظیم شده است. دادستانی ایتالیا در حال بررسی فعالیت های یوونتوس در بازار نقل و انتقالات طی سال های 2019 تا 2021 است. در سال 2008 تیم های میلان و اینتر هم با چنین اتهاماتی روبرو شدند که البته چیزی ثابت نشد. 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.