پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی - سیتی ؛ گریزمان روی نیمکت!؟

زمان ارسال : سه شنبه 17 فروردین 1400
درخواست دی یونگ که موجب قربانی شدن گریزمان می شود:

✍ هلندی می خواهد در پست تخصصی خودش به کار گرفته شود.

⚫ فرنکی دی یونگ در بارسلونای رونالد کومان مهره کلیدی محسوب می شود اما این طور به نظر می رسد که این هافبک 23 ساله می خواهد تا پس از دوره ای بازی کردن در پست دفاع میانی، به پست اصلی خود یعنی هافبک منتقل شود. دی یونگ خوشحال است که در جایی که تیم به او نیاز دارد می تواند کمک کند اما او در ابراز علاقه خود به بازی در پست اصلی خودش دریغ نکرده است که می تواند باعث دردسر رونالد کومان شود.

❤ دی یونگ پس از پیروزی بارسلونا بر وایادولید به خبرنگاران گفت: " من ترجیح می دهم تا در پست هافبک میانی بازی کنم اما اگر تیم نیاز دارد تا من در دفاع یا پست دیگری بازی کنم، این کار را انجام خواهم داد " . او ادامه داد: " ما سیستم را تغییر دادیم و من در پست های مختلفی بازی کردم"

❗ دی یونگ بازی دوشنبه شب را در پست دفاع میانی آغاز کرد اما سپس به خط هافبک منتقل شد تا در نهایت با یک حرکت خوب از جناح راست نقش موثری بر روی گل عمان دمبله داشته باشد. هافبک سابق آژاکس در هر پستی راحت است اما او و کادر فنی می دانند که در پست هافبک میانی دارای کارایی بالاتر و همچنین تاثیرگذاری بیشتری است.

✅ به نظر می رسد با بازگشت جرارد پیکه و رونالد آرائوخو به ترکیب بارسلونا، مرد هلندی به خط هافبک اضافه شود تا در الکلاسیکو در کنار بوسکتس و پدری به پیروزی در جنگ میانه میدان کمک کند.

❌ این یعنی یک بازیکن از بین لیونل مسی، عثمان دمبله و آنتوان گریزمان باید قربانی شده و به نیمکت بروند. محتمل ترین گزینه، مهاجم سابق اتلتیکو مادرید است که می تواند به یک بازیکن تعویضی فوق العاده تبدیل شود. یک سوپر استار تعویضی 120 میلیون یورویی !

منچستر سیتی منتظر تماس مسی است! :/ :

✍ همچنان مشتاق امضای قرارداد با فوق ستاره آرژانتینی...

❗ در حالی که قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا 85 روز ( :) ) دیگر به پایان می رسد و بارسلونا مصمم است تا او را برای فصل بعد هم در تیم خود نگه دارد، این منچستر سیتی است که می خواهد با پیشنهاد دیگری وارد رقابت برای جذب وی شود.

⚫ تابستان گذشته و پس از درخواست جدایی مسی از طریق بوروفاکس، این منچستر سیتی بود که با پیشنهاد هایی برای جذب وی تلاش می کرد اما در نهایت جوزپ ماریا بارتومئو ( لعنت الله علیه ) بود که با اشاره به بند فسخ 700 میلیون یورویی لیونل مسی از جدایی این بازیکن جلوگیری کرد اما لیونل مسی که برای جنگ قضایی با باشگاه بارسلونا آماده نبود. منچستر سیتی قصد داشت تا با پیشنهاد 50 تا 70 میلیون یورویی قرارداد مسی را در حالی که تنها یک سال تا پایانش مانده بود فسخ کرده و او را جزوی از تیم خود کند که در این کار ناموفق بود.

✔ پپ گواردیولا همچنان مشتاق همکاری مجد با لیونل مسی است اما سیتی تا وقتی از تصمیم قطعی مسی برای جدایی از بارسلونا و پیوستن به این تیم مطلع نشود اقدامی نخواهد کرد، تصمیمی که تا به حال توسط فوق ستاره آرژانتینی گرفته نشده است. مدیران در ورزشگاه اتحاد در حال آماده سازی پیشنهادی هستند تا در صورت وجود امکان برای مذاکره با مسی، به او پیشنهاد دهند، اما یکی از مشکلات اصلی آنها این است که می دانند آنها دارند برای فصل بعد خود برنامه ریزی می کنند در حالی که تحقق این اتفاق به طور مستقیم بدین بستگی دارد که آیا مسی قصد جدایی از بارسلونا را دارد یا خیر. سیتی گواردیولا در دو پست هافبک میانی و مهاجم هدف دارای کمبود است.

❗ در سیتی، بر این باورند که مسی حداقل برای دو سال دیگر می تواند در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کند، و اگر تصمیم بر تجربه چالش جدیدی بگیرد آنها آماده ارائه پیشنهاد جذابی به وی هستند. این قرارداد سبب می شود تا او برای دو سال در منچستر سیتی بازی کرده و پس از آن به تیمی دیگر از گروه سیتی یعنی نیویورک سیتی و لیگ ام ال اس بپیوندد.

✅ و اما سیتی آگاه است که اگر مسی تصمیمی مبنی بر خروج بارسلونا بگیرد، آنها رقیب دیگری در راه جذب وی دارند. پاریسن ژرمن تیمی است که مسی بارها به آن لینک شده است و یکی دیگر از گزینه های محتمل است اما آینده مبهم قرارداد کیلیان امباپه و نیمار جونیور می تواند به ضرر آنها تمام شود در حالی که منچستر سیتی دارای تیم رقابتی تری است که در تابستان نیز تقویت خواهد شد.

منبع: مارکا
مترجم: سپهر

او می ماند...
لایک کنید که خداوند لایک دهندگان را دوست دارد...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.