پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جایگزین البا از لوشانپیونه

زمان ارسال : یکشنبه 1 خرداد 1401
ناتان گیسینگ، روزنامه نگار انگلیسی گزارش داد که بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب کایو هنریکه از موناکو است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به سن ژوردی آلبای 33 ساله و عدم تطابق آلخاندرو بالده در تیم اصلی بارسلونا، کاتالان‌ها در تابستان امسال به دنبال جذب یک مدافع چپ جدید هستند.
خبر مرتبط
رکوردداران بیشترین تعداد دنبال‌کننده اینستاگرام در بین باشگاه‌های اروپایی

به گفته فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، مارکوس آلونسو از چلسی یکی از بازیکنان مورد توجه باشگاه است، اما غول‌های اسپانیایی در انتظار اعلام قیمت نهایی توسط آبی‌ها هستند.

باشگاه اسپانیایی اکنون نگاه خود را به سمت هنریکه معطوف کرده‌است، کسی که از زمان انتقال از اتلتیکومادرید به موناکو در سال 2020، گام‌های بلندی برداشته‌است.

پس از ناکامی در تثبیت خود در پایتخت اسپانیا، او به استادیوم لویی دوم نقل مکان کرد، جایی که این بازیکن 24 ساله دوران بسیار موفق را تجربه کرده‌است.

در این فصل، او در 48 بازی در تمامی رقابت‌ها دو گل به‌ثمر رساند و 13 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. همین موضوع، توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرده‌است.

انتقال به بارسلونا می‌تواند گام دیگری به جلو در دوران این بازی بزرگ باشد.

با این حال، ارزش هنریکه می‌تواند مانعی برای انجام این انتقال باشد، زیرا مونگاسک‌ها احتمالاً چیزی بین 25 تا 30 میلیون یورو برای این بازیکن برزیلی می‌خواهند.

در حال حاضر با توجه به شرایط بد مالی، بارسلونا ممکن است برای رسیدن به این ارقام مشکل داشته باشد و در عوض برای مارکوس آلونسو که 13.5 میلیون یورو ارزش دارد، تلاش کند.

گیسینگ گزارش داد که هنریکه مورد توجه دو باشگاه انگلیسی و یک تیم ایتالیایی نیز می‌باشید و این مدافع چپ برزیلی بازی در لیگ برتر را ترجیح می‌دهد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.