پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

♟Barcelona vs Bayern / بهترین ترکیب برای شکست بایرن هانسی فلیک چیست؟ بخش اول

زمان ارسال : سه شنبه 21 مرداد 1399
⚜در روز جمعه بارسلونا که این روزها حال و روز خوبی ندارد باید به مصاف تیم قدرتمند بایرن هانسی فیلیک برود، جنگ قدرتی که شاید چندان متعادل نباشد و به دید آمار و ارقام کار بایرن مونیخ برای حذف تیم مقابل خود چندان سخت نباشد اما تیم مقابل یک تیم معمولی نیست، بازیکنان بایرن مونیخ باید در مقابل مردان بارسلونای بزرگ صف آرایی کنند و هرگز نمیشود برای بارسلونا شانسی قائل نشد آن هم بارسلونایی که در ترکیب خود لئو مسی، بهترین بازیکن تاریخ را دارد؛ در ادامه به بررسی بهترین ترکیب ممکن برای شکست و مقابله با بایرن فیلیک میپردازیم...⚜


✍پس از بررسی های متعدد و آنالیز سبک و شیوه بازی بایرن هانسی فیلیک به این نتیجه رسیدیم که برای شکست این بایرن مونیخ باید محتاط عمل کرد، هرگونه تعجیل و یا زیاده روی در هجومی بازی کردن میتواند بهای سنگینی روی دست بارسلونا بگذارد، بهایی که لمپارد با ارتکاب همین اشتباه دیگر موفق به جبران آن نشد!

برای شکست تیم فیلیک باید کنترل میانه زمین را با گردش زیاد توپ و البته جنگندگی زیاد بدست گرفت و سعی داشت با زدن گل اول یا حفظ نتیجه برای تساوی و پیروزی در پنالتی ها به هدف دلخواه رسید اما چطور؟؟!!

مشخصا بارسا باید با ۴ دفاع بازی کند پس نیازی به بررسی نحوه چینش در خط دفاع نیست و بیشتر باید خط هافبک و حمله را مورد بررسی قرار داد.
♨️اما ترکیب ها و لاین آپ های بررسی شده:

❌433
مشخصا در این بازی نیاز به فیکس بودن "بوسکتس" و "دی یانگ" می باشد پس ضلع سوم مثلث خط هافبک باید یک نفر از میان "ویدال"، "ریکی پویگ" و "روبرتو" باشد.
همانطور که قبل تر گفته شد شکست بایرن نیاز به جنگندگی بالا دارد و جنگندگی یعنی "ویدال" پس طبعا ضلع سوم این مثلث باید "ویدال" باشد اما مشخصا این خط هافبک در زمینه بازیسازی بسیار ضعیف عمل میکند و از طرفی ضلع سوم یعنی "ویدال" در کنترل توپ و بازی در میانه میدان پاشنه آشیل تیم می شود.

بدین ترتیب بهتر است دنبال ترکیبی بهتر از ۴۳۳ باشیم.

❌4321

در این سیستم از بازی عدد 3 نشان دهنده ۳ هافبک بارسلونا با ویژگی های دفاعی می باشد طبعا یعنی "دی یانگ"، "بوسکتس" و "ویدال"‌ و در جلوی آن ها "پویگ" یا "دمبله" (گریژمان به دلیل دریبلینگ پایین و البته قدرت بازیسازی متوسط توانایی بازی در این سیستم را برای بارسلونا ندارد و بالانس ترکیب را به هم میزند) و "مسی"
در نوک حمله هم طبعا "سوارز"

لاین آپ بدین شکل بد نیست اما این سیستم نیز به علت ساختار بیش از اندازه دفاعی و عقب بازی کردن بازیکنان مشکل زا میشود چون همانطور که قبل تر اشاره شد بارسلونا باید سعی در زدن گل اول داشته باشد.


✅4231
طبق بررسی های صورت گرفته این میتواند بهترین ترکیب برای زدن گل اول و در عین حال بازی محتاطانه باشد اما پس از به ثمر رسیدن گل باید تغییر سیستم داد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.
لاین آپ تیم بدین شکل در می آید.
ترشتگن
آلبا لنگلت پیکه سمدو
بوسکتس دی یانگ
دمبله (پویگ) ویدال مسی
سوارز

بازهم به همان دلیل قبلی گریژمان نمی تواند تا قبل از رسیدن به گل در ترکیب تیم جا داشته باشد اما او برای تغییر سیستم بعد از به ثمر رسیدن گل اول کارایی بالایی دارد.

این سیستم کنترل بازی را به وسیله خط هافبک قدرتمند که در عین حال هم کنترل کننده و هم به دلیل وجود ویدال جنگنده است بدست میگیرد و با مسی و دمبله ای که سرعت بالایی دارد در مواقع مناسب و ضدحمله ها ویرانگر عمل میکند.
این سیستم برای بازی محتاطانه و زدن گل اول به فوق العاده ست!

اما در ادامه پس از رسیدن به هدف یعنی به ثمر رساندن گل نیاز به تغییری بنیادین در شیوه بازی می باشد که در سیستم بعدی بدان میپردازیم...



⛳باکلیک روی منبع از ادامه این مطلب در بخش دوم دیدن کنید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.