پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

♟Barcelona vs Bayern / بهترین ترکیب برای شکست بایرن هانسی فلیک چیست؟ بخش دوم

زمان ارسال : سه شنبه 21 مرداد 1399
⛳باکلیک روی منبع از بخش اول این مطلب دیدن کنید.


✅442
پس از به ثمر رسیدن گل اول بارسلونا باید به فکر حفظ نتیجه باشد البته نه به این صورت که مطلقا در لاک دفاعی فرو رود نه، بلکه به این صورت که اندکی از بار هجومی خود بکاهد و بیشتر به کنترل مرکز میدان و بدست گرفتن مالکیت بپردازد.
ابتدا باید سرخی روبرتو به عنوان یک هافبک بازی گردان و در عین حال با ویژگی های دفاعی به نسبت بالاتر از بقیه هافبک های مرکزی به جای دمبله (یا درصورت عدم آمادگی دمبله، پویگ) وارد میدان شود و در وهله دیگری گریژمان که از توانایی دفاعی بالقوه ای برخوردار است با سوارز تعویض و وارد ترکیب شود.

لاین آپ تیم در این سیستم بدین شکل چیده میشود:
ترشتگن
آلبا لنگلت پیکه سمدو
بوسکتس دی یانگ
روبرتو ویدال
گریژمان مسی

همانطور که از نوع چینش ترکیب مشخص است کنترل توپ و جنگندگی روبرتو در کنار ویدال امری حیاتی است که باید این نقش را با تمام توان اجرا کند.
از طرفی نقش گریژمان نیز در چینش جدید کلیدی می باشد او با خصوصیات دفاعی خوب باید با دوندگی زیاد به موقع در عقب زمین به کمک تیم بیاید و گاها نیز در حملات نقش خود را ایفا کند.

البته بعد از به ثمر رسیدن گل اول میتوان همین سبک از بازی را در سیستم 4321 یا لاین آپ:
دی یانگ بوسکتس ویدال
گریژمان روبرتو
مسی

نیز به اجرا در آورد اما در این ترکیب بنظر می آید باتوجه به تفاوت سبک بازی دی یانگ و ویدال بالانس طرفین به هم بریزد (یا اگر جای روبرتو و ویدال رو عوض کنیم بازهم در بالانس ترکیب اشکال وجود دارد و از طرفی روبرتو توانایی بازیسازی را دارد اما ویدال نه، در بازیسازی تیم مطلقا فلج می شود)
از طرف دیگر در این سیستم به علت ساختار بیش از اندازه مثلث گونه ترکیب و دفاعی بودن آن بازیکنی که در پست مهاجم نوک بازی می کند باید چند خط بالاتر از بقیه بازی کند و این به معنای از دست دادن نسبی قدرت بازیسازی مسی و از طرفی کمرنگ شدن نقش او در بازی است.


✔طبق بررسی که من و دوست خوبم "لوئیزیتو" از سبک بازی بایرن فیلیک داشتیم اجرای سبک بازی ذکر شده در سیستم 4231 تا رسیدن به گل اول و سپس تغییر سیستم به 442 به شکل گفته شده بهترین شکل از بازی ای است که می توان جلوی بایرن مونیخ قدرتمند این روزها به اجرا گذاشت.

✔️چرا گریژمان از ابتدا فیکس نباشد؟
نقش گریژمان در این بازی بسیار کلیدیست
او باید دوندگی بسیار بالایی داشته باشد تا هم در حملات و هم در دفاع به کمک تیم بیاید پس نمی تواند تمام 90 دقیقه را فیکس بازی کند از طرفی همانطور که ذکر شد بارسلونا نیاز به زدن گل اول دارد و قطعا گریژمان بهترین بازیکن برای زدن گل نیست.

#ماسک_بزنیم
#بدون توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.