پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

♠️تیم آقای دیوانه چه شرایطی در این فصل لیگ برتر دارد؟ / بخش اول

زمان ارسال : یکشنبه 23 شهریور 1399
"یکی از سوال‌هایی که به اندازه مسائل فنی اهمیت دارد، این است که هواداران چه زمانی به ورزشگاه‌ها برمی‌گردند. رابطه بین هواداران و تیم‌ها به ندرت به اندازه رابطه لیدز و هوادارانش که در الندرود، یکی از رعب‌آورترین ورزشگاه‌های انگلیس، خوشحالی می‌کنند، مهم است."


استیو مک‌لارن مانند بیشتر مردان یورکشایر روزگاری رویای هدایت لیدز را داشت. این اتفاق هرگز رخ نداد- با این که در یک مقطع خیلی به آن نزدیک شده بود- اما سرمربی سابق میدلزبورو، اف سی توئنته، نیوکاسل و تیم ملی انگلیس بلاتکلیفی ذاتی پیش فصل را به خوبی درک می‌کند.

مک‌لارن درباره دوران حضورش در نیوکاسل می‌گوید:” شما هرگز کاملا نمی‌دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. هیچ مربی‌ای نمی‌داند و اگر هرکدام از آنها خلاف این را بگوید، دروغ است. امیدوار هستید که برنامه‌های‌تان درست پیش برود و می‌دانید که تمام کارهایی که در تمرینات انجام داده‌اید، درست بوده اما تا زمانی که تیم‌تان بازی‌هایش را شروع نکند، همیشه تردیدی در وجودتان هست. هیچکس هرگز واقعا مطمئن نیست.”

در حال حاضر لیدز در تردید بسیاری است. هیجان زیاد و حتی خوش بینی گیج کننده‌ای وجود دارد اما پیش بینی این که وقتی مارسلو بیلسا بار دیگر در محوطه فنی روی سطل آبی معروفش قرار بگیرد و تیمش آن طرف خط سفید در زمین حضور داشته باشد، چه اتفاقی رخ خواهد داد. آیا آنها مسیر رو به رشد جسورانه‌ای که شفیلد یونایتد فصل گذشته در پیش گرفت را تکرار خواهند کرد؟ یا مشکلات شجاعانه نوریچ، الگوی واقع گرایانه‌تری برای آنها خواهد بود؟ بله، لیدز با بیلسا یکی از تاکتیکی‌ترین مغزهای جهان را در اختیار دارد اما تیم او نمایانگر درخشش مربی‌اش نیست.

علاوه بر این، سبک بازی آنها- پرسینگ با انرژی زیاد، تغییر پست پیچیده، زمان بندی درست برای تجمع بازیکنان در یک نقطه و دیسیپلین پیشرفته – نیاز به تلاش بسیاری دارد. مائوریسیو پوچتینو اعتراف کرده که او نیز مانند پپ گواردیولا و زین الدین زیدان یکی از طرفداران سبک بیلساست و نسخه‌ای از همین ایده‌ها را در تاتنهام پیاده می‌کرد اما او بازیکنان بهتری در اختیار داشت. چنین هوشیاری‌ای، خمیرمایه موفقیت هافبک‌های میانی نفوذی پر تلاش شفیلد یونایتد در تیمی است که زمانی صرفا به عنوان بازیکنان لیگ یک شناخته می‌شدند. نیازی به یادآوری نیست که منتقدان سرسخت مدعی بودند که لیدز و بیلسا توان رقابت در چمپیونشیپ را نداشته و نابود خواهند شد.

در عوض به لطف درخشش لیام کوپر که کاپیتان و مدافع میانی این تیم است – و به یاد داشته باشید که در ابتدا به “لیام لیگ یک” معروف بود- آنها از سطح دوم فوتبال انگلیس به لیگ برتر رسیدند. اگر ضربات پایانی پاتریک بامفورد به اندازه حرکاتش خوب بود، لیدز پیش از آغاز دوران قرنطینه مجوز صعود به لیگ برتر را دریافت کرده بود. با توجه به این که چنین فرصت‌هایی در لیگ برتر به ندرت به دست می‌آید، هواداران لیدز باید دعا کنند که رودریگو، مهاجم اسپانیایی 27 میلیون پوندی که از والنسیا به این تیم پیوست، به اندازه بامفورد توپ از دست ندهد.

رقم خرید رودریگو که می‌تواند در پست شماره 10 بسیار موثر باشد و همچنین به عنوان وینگر به میدان برود، ممکن است تا 36 میلیون پوند بالا برود و او قرار است تا دستمزد هفتگی 100 هزار پوندی دریافت کند؛ بنابراین بیلسا نیاز دارد که گرانقیمت‌ترین خرید باشگاه پس از ریو فردیناند 18 میلیون پوندی که 20 سال قبل از وستهام به این تیم رفته بود، درخشش فوق العاده‌ای در زمین از خود نشان دهد.

وقتی بن وایت، ستاره قرضی فصل گذشته در پست دفاع میانی، قراردادش را با برایتون تمدید کرد، لیدزی‌ها ناراحت شدند اما بیلسا تلاش کرده تا با جذب رابین کوخ، بازیکن تیم ملی آلمان، از فرایبورگ به عنوان زوج جدید کوپر، جای خالی وایت را پر کند. در آخر کالوین فیلیپس، بازیکن جدید تیم ملی انگلیس، نیز در پست هافبک دفاعی، وطیفه پوشش دادن خط دفاع را برعهده خواهد داشت. او احتمالا یکی از بهترین بازیکنان در پستش خواهد شد و به عنوان چهره کلیدی برای لیدز در میدان حضور دارد.

یکی از سوال‌هایی که به اندازه مسائل فنی اهمیت دارد، این است که هواداران چه زمانی به ورزشگاه‌ها برمی‌گردند. رابطه بین هواداران و تیم‌ها به ندرت به اندازه رابطه لیدز و هوادارانش که در الندرود، یکی از رعب‌آورترین ورزشگاه‌های انگلیس، خوشحالی می‌کنند، مهم است. تصاویر مقوایی دارندگان بلیت تمام دیدارهای فصلی به شکل عجیبی واقعی بود اما جایگزینی برای خصومت واقعی و فریادهای بسیار بلند آنها وجود ندارد. سبک بازی بیلسا نیازمند آدرنالین بالاست و تیمش گاهی- بسیار زیاد- به هوادارانش برای بالا بردن ضربانی که در بازی ایجاد می‌کند نیازمند است.



⛳باکلیک روی منبع از بخش دوم این مطلب دیدن کنید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.