پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

♠️تیم آقای دیوانه چه شرایطی در این فصل لیگ برتر دارد؟ / بخش دوم

زمان ارسال : یکشنبه 23 شهریور 1399
⛳باکلیک روی منبع از بخش اول این مطلب دیدن کنید.


لیدز در چند فصل گذشته در لحظات سخت به پابلو هرناندز رو آورده است. اما این جادوگر خلاق اسپانیایی اکنون 35 ساله است و باید با احتیاط بیشتری در میدان حضور پیدا کند. آیا بیلسا می‌تواند یک فصل دیگر نیز از درخشش ستاره تیمش در میدان بهره ببرد؟ تیم او تکیه زیادی به این بازیکن دارد. در جذابیت دوئل تاکتیکی بیلسا با گواردیولا، یورگن کلوپ، کریس وایلدر و سایر مربیان شکی وجود ندارد و رابطه عاطفی او با لیدز نیز به وضوح مشخص است اما ترسی طولانی از شکننده بودن این ارتباط وجود دارد. این احساس که چیزی ممکن است اشتباه پیش برود و مربی که اقامتش در مارسی، لاتزیو و لیل به شکلی ناامید کننده کوتاه بود، به صورت ناگهانی از این تیم نیز جدا شود. اما شاید این ترس بهایی است که لیدز باید برای زندگی با این مربی عجب و جذاب بپردازد.


♈سرمربی
بیلسا در کنار زمین، از روی عادت به صورت نشسته و با حالتی بی احساس روی سطل آبی برعکس شده معروفش، بازی را تماشا می‌کند. این سطل صفحه توییتر خودش را دارد و مشابه‌اش به قیمت 80 پوند به فروش می‌رسد اما دلیل بیلسا برای نشستن روی آن درمان درد مزمن کمر است.

در برنامه زوم، با این که انگلیسی او بسیار خوب است اما مربی آرژانتینی به همراه مترجم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند و مکررا ترجمه‌های اشتباه را تصحیح می‌کند. بیلسا روی استفاده درست از کلمات حساس است و می‌تواند سوال درباره یک مصدومیت را با مونولوگی 1500 کلمه‌ای پاسخ دهد و در طول آن اصطلاحات مرموزی را نیز به کار ببرد.


♉بازیکن کلیدی
هرناندز بدون شک تاثیرگذارترین بازیکن لیدز تحت هدایت بیلسا بوده است. بازیکن اسپانیایی که حضوری تعیین کننده در زمین دارد، کاتالیزور خط میانی هجومی خلاق تیم بوده و کمک زیادی به تبدیل تساوی‌ها به پیروزی کرده است. سال‌های اوج هرناندز نشان می‌دهد که تاثیر او شاید بیشتر زمانی آشکار شود که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می رود اما در هر صورت، لیدز به دقت و تمام‌کنندگی او نیاز دارد.


♊مالکان
آندره‌آ رادریتزانی یک تاجر و متخصص حقوق رسانه 45 ساله اهل میلان است. این فارغ التحصیل رشته روابط عمومی، گروه پخش مسابقات ورزشی اولون اسپرتز را تاسیس کرد. ثروت او در سال 2018 حدود 450 میلیون پوند تخمین زده شد. او در سال 2017 لیدز را از ماسیمو سلینو خرید.


♋ستاره جوان
سم گرینوود، مهاجم 18 ساله، با قراردادی به ارزش 1.5 میلیون پوند از آرسنال به این تیم پیوست. محصول آکادمی ساندرلند که تحت نظر استعدادیاب‌های میلان و منچستریونایتد بود، گلزن تیم ملی جوانان انگلیس نیز هست. او با هر دو پا بازی می‌کند و توانایی کورس گذاشتن و نفوذ بین مدافعان را دارد.


♒ستاره جدید
لیدز برای جذب رودریگو از والنسیا با رقم 27 میلیون پوند رکورد نقل و انتقالاتش را که پرداخت 18 میلیون پوند برای ریو فردیناند در سال 2000 بود، شکست. رودریگو بیشترین دستمزد را در تاریخ باشگاه دریافت خواهد کرد.


♑داستان لباس
لیدز از سال 1961 با پیراهن سفید به میدان می‌رود. در آن سال دون رِوی (Don Revie) سرمربی آنها شد و پیراهن سفید یک سره شبیه به رئال مادرید را جانشین پیراهن راه راه آبی و زرد / طلایی این تیم کرد. بعدها پیراهن آبی و زرد نیز به صورت آراسته‌تری به تیم بازگشت.


♏نکته‌هایی از ورزشگاه خالی
الند رود همیشه در بین رعب‌آورترین ورزشگاه انگلیس بوده است. لیدز تلاش کرده این وحشت را با چاپ تصاویر دارندگان بلیت‌های فصلی روی برش‌های مقوایی تداعی کند. مدیران و مسئولان امنیتی این ورزشگاه نیز نیز در پشت درهای بسته، به شکل عجیبی پر سر و صدا هستند.


♎چشم انداز یورو
کالوین فیلیپس عضو جدید تیم گرت ساوت گیت است و این هافبک دفاعی این توانایی را دارد که در فهرست سه شیرها ماندگار شود. بازیکن مورد علاقه بیلسا هافبکی متعهد است که شم گلزنی‎‌اش باعث شده به یکی از بهترین بازیکنان در پست خود تبدیل شود. تنوع پاس های این بازیکن 24 ساله باعث شده که لقب “پیرلوی یورکشایر” را به خود اختصاص دهد و توانایی پوشش دهی خط دفاعی نیز او را به یک شبه سوییپر تبدیل کرده است.



♍پیش بینی نویسندگان گاردین از رتبه تیم: دهم ( این لزوما پیش بینی لوییس تیلور نیست بلکه میانگین نظرات نویسندگان ماست )

♌رتبه فصل گذشته: قهرمان چمپیونشیپ

♓احتمال قهرمانی در لیگ ( با محاسبه Oddschecker ): دویست- یک




✍️به قلم Louise Taylor با عنوان Premier League 2020-21 preview No 9: Leeds United



Ⓜ️منبع: وبسایت نشریه "گاردین" سپتامبر 2020 / ترجمه شده توسط سایت هفت یک


☕مرسی دوستان


#ماسک_بزنیم
#بدون_توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.