پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

♥️♣️ به بهانه تولد پادشاه دوست داشتنی سن سیرو ♣️♥️

زمان ارسال : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400
سلامی خدمت شما دوستان ؛

"روی کاستا" دیگر آخرین نفس های دوران باشکوهش را در میلان می کشید ؛ باید کسی را برای جانشینی اش پیدا می کردند .
"کاکا" همان پسری که تنها با ۲۸ دقیقه بازی در تیم ملی برزیل ، قهرمان جهان شده بود . او انتخاب سیلویو برلوسکونی بود . اما آیا انتخاب سیلویو برلوسکونی درست بود ؟!

✍ امروز ۲ اردیبهشت مصادف با ۲۲ آوریل زاد روز پسری به نام " ریکاردو ایزاکسون دوس سانتوس لیته " است که غالبا با نام کاکا یا ریکی کاکا در جهان فوتبال شناخته شده است .
امروز سایه مسیح فوتبال پا به ۳۹ امین سال از جاده ی زندگی خویش می گذارد . زندگی ای که برای وی پر از پستی و بلندی را رقم زد ؛ از نجات یافتن از شکستگی کمر در ۱۸ سالگی ، کسب توپ طلا و جام های متعدد با میلان ، نیمکت نشینی و مصدومیت های سنگین در رئال تا بازگشتی دوباره به خانه یعنی بازگشت به میلان .
کاکا در مورد بازگشت خویش به میلان می گوید :
♥️من دوباره به میلان باز می گردم تا دوباره عاشق فوتبال شوم♥️.
۲۱ سال بیشتر نداشت که چشم بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا را گرفت ، اما او با دلش میلان پر ستاره آن زمان را برگزید ! یادتان که می آید میلانی که بزرگانی چون ریوالدو : همان کسی که کاکا را در بال و پر خودش در برزیل پرورانده بود یا روی کاستا و بسیاری از بزرگان دیگر . ترسناک است نه ؟! هنگامی که از بال و پر خانواده ای که با ناز و رفاه در آن بزرگ شده اید پا به دنیای بی رحم فوتبال پا می گذارید در حالی که در همان ابتدای راه سنگ های بزرگی روبه رو یتان قرار دارد و ممکن است در همان اول راه عمر فوتبالی تان تمام شود همه جا برایتان تاریک می شود ؟!
شاید پاسخ شما《 بلی 》باشد اما این موضوع برای ریکاردو چنین نبود . در همان بدو ورودش روی کاستا را کنار زد و خودش را به ترکیب اول میلان و یکی از مهره های اصلی آن تبدیل کرد !
سال بعد آنچنان درخشان بود که بهترین بازیکن سری آ شد و با پاس گلی به آندری شوچنکو قهرمانی میلان را در سری آ قطعی کرد.
در سال ۲۰۰۵ بهترین بازیساز سال از نگاه یوفا شد تا اینکه زمان سپری شد و سال ۲۰۰۷ بهترین سال فوتبالی ریکی از راه رسید ...
آندری شوچنکو از میلان جدا شده بود ، و در این شرایط بود که کاکا به قلب هجومی میلان تبدیل شده بود. در پست مهاجم نوک ، پشت مهاجم ، هافبک هجومی، مهاجم دوم هر چیز را فکرش را بکنید در میلان به دوش کشیده بود. و هیچ ابایی هم نداشت. در همان سال توانست به همراه میلان جام لیگ قهرمانان را کسب کند . شرایط به خوبی سپری می شد که ناگهان ...
گرد بادی از راه رسید ؛ اما این طوفان به لطف اعتراض هواداران و مصاحبه کاکا خوابید ... در واقع طغیان اصلی در راه بود و منتظر بود پسر محبوب میلان را ببلعد ! طغیانی که نه تنها به هدف خود رسید بلکه کار نا تمام طغیان قبلی را به نحو احسنت انجام داد ! اجازه ندادند کاکا به آرزو ی خود یعنی بستن بازو بند کاپیتانی میلان برسد !! :( این طوفان ها چهره کاکا در بین عموم به گونه ای دیگر نشان دادند! بله آنها پسر محبوب میلان را از چشم هواداران روسونری برای مدتی نه چندان کوتاه انداختند ! هنگامی که کاکا در برزیل بود گالیانی او را به قیمت ۶۵ میلیون به رئال فروخت . انتقالی که نه تنها عمر فوتبالی کاکا را از بهشت برین به صحرا آفریقا تبدیل کرد ، بلکه قفلی بود برای اتمام دوران باشکوه میلان به طوری که آخرین گل میلان در لیگ قهرمانان ، آخرین بازیکنی از میلان که صاحب توپ طلا شده ، آخرین جام اروپایی میلان و ... همه ی اینها متعلق به کاکا و همراه با وی بوده است .
سایه مسیح از چشم و چراغ آنجلوتی به بازیکن منفور آقای خاص تبدیل شد. برنده ی توپ طلای ۲۰۰۷ نیمکت نشین شد ، بال هایش شکست ، کمرنگ و کمرنگ تر شد ، چهره ی خندانش دیگر آنگونه که شیفتگانش می خواستند لبخند نمی زد ...
سر انجام ۴ سال دوری از معشوقه اش گذشت ، اما این جدایی تا کی باید ادامه پیدا می کرد ؟!
پادشاه دوباره به قلمرو خویش بازگشت :)
دوباره آن پیرهن 22 به صاحب اصیلش رسید :)
دوباره میلانی ها در آغوش کسی که از همان بدو ورودش کلید قلبشان را به سپرده بودند آرام گرفتند :)
درست است که میلان دیگر آن تیم قدرتمند نبود اما بازگشت کاکا هم برای کسب قدرت نبود بلکه برای این بود بی گناهی خویش اثبات کند ، برای این بود که دوباره دل های شکسته هواداران را به دست آورد. صداهای بغض گرفته سن سیرو را تسکین دهد.
شوت های از راه دور و شادی های پس از گل کاکا با بوسه بر لگوی میلان یادآوری برای آن میلانی های نمک نشناس و فراموش کار بود که از یاد برده بودند که این سایه مسیح بود که با نخ خود مدافعان منچستر فرگوسن را به زیبایی به یکدیگر دوخت تا شرایط انتقام فینال استانبول فراهم شود.
این کاکا بود که با پاس گل ها و شوت های کارت دارش بسیاری را عاشق میلانشان کرده بود .
این ها همانند ماشین زمانی برای آن فوتبال دوستانی بود که تصور می کردند او بازیکنی بود که فقط می توانست در نیمکت رئال بنشیند و جایگاه دیگری در فوتبال نداشت!
این ها آرامش خاطری برای شیفتگان کاکا بود که عاشق کسی نشده اند که به خاطر پول باشگاهش را ترک کند و بی وفا باشد ، بلکه عاشق کسی که نه تنها خوش سیما بود خوش اخلاق و با تعصب بود . اخلاقش اجازه نمی داد با خواسته ی خودش دل هواداران را بشکند چون او به مسیح قول داده بود ...
ادامه در کامنت ها ⬇️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.