پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

¤ پیراهن های جذاب تاریخ فوتبال¤ ( بخش 2)

زمان ارسال : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400
سلامی خدمت شما ؛
شماره 18
بررسی پیراهن شماره 18 بدون نام بردن دوباره از ایوان زامورانو و حیله استفاده از شماره پیراهن 8+1 در اینترمیلان غیرممکن است. چرا که شماره پیراهن محبوب او در اختیار رونالدوی برزیلی بود. شاید به دلایل مشابه بود که باتیستوتا که احتمالا شماره 9 برتر عصر جدید به حساب می‌آید، وقتی به رم رفت، شماره 18 را انتخاب کرد چرا که متوجه شد وینچنزو مونتلا حاضر به دادن شماره 9 به او نیست.
این شماره در باشگاه تاتنهام نیز شماره محبوبی به حساب می‌آید و بر تن بازیکنان مطرحی چون یورگن کلینزمن، جرمن دفوئه، هری کین و فرناندو یورنته بوده است. در واقع شماره 18 تاتنهام دومین شماره پیراهن نمادین در خارج از شماره‌های سنتی بین 1 تا 11 در لیگ برتر به شمار می‌رود و تنها شماره 14 آرسنال از این پیراهن بالاتر است.
شماره 18 در منچستریونایتد بر تن پل اسکولز بوده که برونو فرناندس را قانع کرد پس از پیوستن به این تیم در ماه ژانویه این شماره را انتخاب کند. گرت بری، رکورددار تعداد بازی در رقابت‌های لیگ برتر، جز معدود بازیکنانی است که در سه باشگاه متفاوت منچسترسیتی، اورتون و وست برومویچ آلبیون با شماره 18 به میدان رفت. این شماره در ایرلند شمالی توسط دری سیتی به احترام مارک فارن، دروازه‌بان این باشگاه، که در سال 2016 در سن 33 سالگی به دلیل تومور مغزی از دنیا رفت، بازنشسته شده است.
پیراهن شماره 19 هواداران انگلیس را فورا به یاد عملکرد پل گاسکویین در جام جهانی 1990 می‌اندازد. با این حال این بازیکن خیلی زود وقتی شماره 8 محبوبش در دسترس قرار گرفت، این شماره را انتخاب کرد.
شماره 19
امید مبهمی وجود داشت که شماره 19 انگلیس در جام‌های جهانی بعدی نمایشی جادویی ارائه بدهد. جو کول در سال 2002 احتمالا نزدیک‌ترین بازیکن به سبک پل گاسکویین بود و به احترام او نیز همین شماره را بر تن کرده بود. در جام‌های جهانی 2006 و 2010 نیز آرون لنون و جرمن دفو نیز عملکرد خوبی به عنوان تعویض طلایی و مهاجم ذخیره داشتند. در جام جهانی 2014 این رحیم استرلینگ بود که با این شماره درخشید. راس بارکلی، هافبک سابق اورتون، دو سال پیش جانشین خوبی برای شماره سابق گاسکویین بود.
از معدود بازیکنانی که شماره 19 را ترجیح می‌دادند، خوزه آنتونیو ریس بود که در رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، سویا و اکسترمادورا این شماره را بر تن کرد و این باشگاه پس از مرگ او بر اثر یک سانحه تصادف در سال گذشته، این شماره را به احترام او بازنشسته کرد. سرنوشت جام جهانی 2014 توسط یک شماره 19 تعیین شد- کنترل توپ با سینه توسط ماریو گوتزه و ضربه والی او تنها گل دیدار با آرژانتین را مشخص کرد- با این حال این شماره‌ای است که به اندازه‌ای که باید مورد توجه قرار نگرفته است.
لئوناردو بونوچی، مدافع میانی یوونتوس، این شماره را در طول دوران حضورش در این تیم، تیم ملی ایتالیا و همچنین یک سال بازی در میلان بر تن کرد. جک ویلشر و سانتی کازورلا هر دو این پیراهن را در آرسنال، وستهام و ویارئال بر تن داشتند. در حالی‌که دوایت یورک در منچستریونایتد و بعدها در بلکبرن و ساندرلند با این شماره به میدان رفت. اما استفاده از شماره 9 +1 هرگز به اندازه 8 +1 محبوب نشد.
...
ادامه در مطلب بعدی ⬅️
ادامه و چند تصویر در کامنت ها ⬇️
...
بزنید روی منبع : کلیپی زیبا از اسکولز عزیز :)
...

با تشکر ⚘
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.