پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برای استاد آندره آ پیرلو؛ مرد جذاب و دوست داشتنی فوتبال. + چند ویدیو.

زمان ارسال : شنبه 5 تیر 1400
سلامی خدمت شما؛
وقتی که صحبت از بهترین هافبک های تاریخ می شود ممکن نیست آندره آ پیرلو را بشناسید و نام او را بر زبان نیاورید. بازیکنی که همانند روبرتو باجو، پائولو مالدینی و دل پیرو یکی از نماد های فوتبال ایتالیا است. او فوتبالش در تیم دسته دومی "برشا" آغاز کرد. پس از قهرمانی با برشا در لیگ دسته 2 به اینتر میلان پیوست اما نتوانست در این بدرخشد و در سال 2000 به آن طرف شهر میلان یعنی آث میلان نقل مکان کرد. در میلان توانست زیر نظر کارلو آنجلوتی به یک ستاره در خط هافبک تبدیل شود و کم کم نامش را بر سر زبان ها بیندازد. خلاق، متمرکز و گره گشای کار تیم! این ها واژه هایی هستند که می توان عملکرد پیرلو را در مستطیل سبز توصیف کرد؛ اما مسلما اینها تنها دلایلی نیستند که پیرلو را به عنوان یک مرد جذاب در فوتبال معرفی می کنند! شاید اگر او را نشناسید ابتدا فکر کنید فردی است که همیشه در کار های خیرخواهانه و کمک به دیگران و مراکز خیریه حضور پیدا می کند یا به عنوان مدلینگ فعالیت می کند و لباس های فشن می پوشد؛ اما چنین نیست. ظاهری جذاب، گوشه گیری و یا حتی به گفته ی خودش خود شیفته بودن ویژگی هایی بودند که او را از سایر بازیکنان فوتبال متمایز می کرد. او در میان فوتبالی ها لقب مهندس را به خودش اختصاص داده بود. بی شک لقب مهندس برازنده ی کسی که زندگانی خودش را به صورت یک کتاب خلاقانه می نویسد است. کتاب "فکر می کنم، پس بازی می کنم" اثر آندره آ پیرلو درباره زندگی خودش است.
اگر بخواهیم پیرلو را در چند کلمه توصیف کنیم شاید "مرد جذاب سرزمین چکمه" تعریفی جالب و بهتر می تواند باشد. نمایش پیرلو در تیم ملی، کارخانه شراب سازی، لباس های جذابش و... را به یاد بیاورید تا بتوانید راحت تر مفهوم آن تعریف را بفهمید. اما بیایید برگردیم به زمین فوتبال. پیرلو بازیکنی بود که ابتدا به عنوان یک شماره 10 آغاز به فعالیت کرد اما بعد ها به مرور تغییر پست داد و تبدیل به یک "هافبک دفاعی" در مستطیل سبز شد، اما کارهایی که پیرلو در مستطیل سبز انجام می داد فقط محدود به پست هافبک دفاعی نمی شد؛ پاس های کوتاه و بلند، دریبل زنی، خلاقیت و از همه مهم تر کاشته زنی!
کاشته هایش همانند کاشته های جونینیو دقیق و همانند کاشته های مسی ماندگار بود.
مرد شماره 21 یوونتوس با هنرنمایی خودش در فوتبال باعث شد تا بسیاری از آنانی که عقیده داشتند فوتبال ایتالیا خسته کننده و دفاعی است نگاه خودشان را تغییر دهند.
وی پس چندین سال حضور در ایتالیا در سال 2015 به نیویورک سیتی پیوست و پس از دو سال حضور در این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
این بود داستان زندگی پیرلو.

روی منبع کلیک کنید.

پ.ن. پیرلو جز ده بازیکن مورد علاقه من هست. :)

ادامه مطلب در کامنت ها

با تشکر. ⚘
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.