پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و بهبود قراردادش بعد از بازگشت از آرژانتین به اسپانیا

کد خبر : 12711  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 دی 1392
توافق دراین رابطه بعد از انجام چندین دیدار میان وکلای مسی و مسئولان باشگاه بارسلونا صورت گرفته است

روزنامه آ.اس در گزارشی اعلام کرد که لیونل مسی بعد از بازگشت از آرژانتین به اسپانیا برای هفتمین بار قراردادش با این تیم را بهبود خواهد بخشید.

بارسا نیوز

مسی که اولین قرارداد رسمی اش با باشگاه بارسلونا را در سال 2005 به امضا رساند این روزها برای انجام تمرینات بازیابی وبرای سپری کردن تعطیلات سال نو در آرژانتین به سرمی برد.

طبق توافق حاصل شده میان وکلای مسی وسران باشگاه بارسلونا به هدایت ساندرو روسل، قرار براین شده تا بعد از بازگشت مسی به بارسلونا او برای هفتمین بار قراردادش را بهبود ببخشد. این خبر چند روز بعد از رد و بدل شدن صحبتهای جنجالی وتندی از سوی مسی و روسای باشگاه کاتالان و البته پدر مسی اعلام شده و قرار است که مسی بعد از سپری کردن تعطیلات در روساریو به بارسلونا بازگردد.

هفته گذشته ساندرو روسل رئیس بارسا گفته بود:« مسی بهترین بازیکن دنیاست وباید بهترین دستمزد دنیارا هم دریافت کند.» همین صحبتها باعث برآشفتگی خاویر فائوس نایب رئیس اقتصادی باشگاه شده بود و او دراین باره گفته بود:« نمی دانم برای چه باید دوباره قرارداد مسی را تمدید کنیم. مادلیلی برای این کار نمی بینیم که چرا باید در طول شش ماه دوباره قرارداد او را بهبود ببخشیم.»  والبته مسی هم درصحبت هایی پاسخ او را داده وگفت:«فائوس هیچ ایده ای درمورد مسائل فوتبالی ندارد.» ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا هم که از این اتفاقات به شدت نگران شده بود، شخصا با نزدیکان مسی تماس گرفت و حالا قرار براین است که بلافاصله بعد از بازگشت مسی به بارسلونا قرارداد او تمدید شود. قرارداد کنونی مسی تاسال 2018 اعتبار داردو مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او 250 میلیون یورو است

 

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.