پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دستمزد خیره کننده مسی در بارسلونا

کد خبر : 12782  |  زمان ارسال : شنبه 7 دی 1392
لیونل مسی قرار است به محض برگشتش به بارسلونا با پیشنهاد خیره کننده ای مواجه شود.

آن طور که روزنامه های اسپانیایی نوشته اند قرار است او روز دوم ژانویه به تمرینات بارسلونا برگردد تا خودش را مهیای بازی مهم این تیم در روز 19 ژانویه برابر اتلتیکو مادرید کند.

بارسا نیوز

اما بارسایی ها تدارک دیده اند به محض بازگشت او به بارسلونا یعنی درست همان روز دوم ژانویه پیشنهاد تمدید قراردادی به این بازیکن دهند تا مسی قراردادشرا تا سال 2018 با «بلوگرانا» تمدید کند. این طور که روزنامه «آس»نوشته «پولگا» به احتمال فراوان تبدیل می شود به بازیکن فوتبالی که بیشترین دستمزد را در دنیا می گیرد. البته این خبر را خوسپ بارتومئو، نائب رییس بارسلونا هم در گفت و گو با تلویزیون شبکه 3 اسپانیا تایید کرده است: «بهترین بازیکن دنیا باید بیشترین دستمزد را بگیرد و ما به این موضوع واقف هستیم.»

مسی بالاتر از رونالدو
در این میان و اگر این گفته ها صحت داشته باشد مسی باید مبلغ دریافتی اش بیشتر از رونالدویی باشد که به تازگی قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرده است؛ رونالدو این روزها و به نقل از روزنامه آس جوری دستمزدش را تنظیم کرده که مبلغ دریافتی اش نزدیک به20 میلیون یورو در سال می شود.

حالا اگر مسی قرار است به عنوان بهترین بازیکن دنیا بیشترین دستمزد را هم بگیرد باید در انتظار دستمزد رویایی بیش از 20 میلیون یورویی باشد که بارسایی ها برایش در نظر گرفته اند.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.