پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ نبرد صدرنشینان

کد خبر : 13183  |  زمان ارسال : جمعه 20 دی 1392
اتلتیکو مادرید در حالی میزبان بارسلونا خواهد بود که هر دو تیم هم امتیاز هستند، اما بارسا با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد و این مسابقه می تواند نقشی اساسی در تعیین سرنوشت لالیگا داشته باشد.

در طول 20 سال گذشته تنها 3 بار اتفاق افتاده است که بارسلونا و اتلتیکو مادرید، در حالی که دو رتبه اول جدول را تصاحب کرده اند مقابل یکدیگر قرار گیرند. این رویداد فردا شب برای چهارمین بار رخ خواهد داد.

بارسا نیوز

در این 3 بازی آمار به نفع اتلتیکو مادریدبوده است. این اتفاق برای اولین بار در فصل 96-1995 رخ داد، در آن زمان شاگردان یوهان کرایف با 32 امتیاز، به مصاف اتلتیکوی 33 امتیازی رفتند و درنهایت 1-3 شکست خوردند تا مادریدی ها فاصله خود را با بارسا بیشتر کنند. این رخداد برای بار دوم در نیم فصل دوم همان فصل پیش آمد، اتلتیکو با 74 امتیاز 3 امتیاز بیشتر از بارسا داشت و آبی و اناری ها در نیوکمپ میزبان آن ها بودند. بارسا می توانست با پیروزی هم امتیاز آن ها شود، اما اتلتیکو بار دیگر بارسا را 3-1 شکست داد تا اختلاف به 6 برسد.

این مسئله در فصل گذشته پس از 17 سال بار دیگر اتفاق افتاد، زمانی که بارسلونا در هفته شانزدهم با 43 امتیاز میزبان اتلتیکوی 37 امتیازی بود. بارسا در نهایت 4-1 پیروزی شد تا اخلاف خود را بانزدیک ترین تعقیب کننده اش به عدد 9 برساند. شاگردان تیتو ویلانووا در انتهای فصل گذشته با کسب 100 امتیاز رتبه اول لالیگا را کسب کردند.

اتلیتکو مادرید فردا شب در ویسنته کالدرون میزبان بارسلونا خواهد بود.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.