پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه: بیلبائو حریف خطرناکی است

کد خبر : 13810  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1392
شاگردان سیمئونه در حالی پای به این دیدار می گذارند که در دیدار رفت بایک به پیروزی رسیدند و اکنون برای رسیدن به نیمه نهایی، باید از این اندوخته محافظت کنند.

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه دیدار تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری، این تیم را رقیبی ترسناک توصیف کرد.


شاگردانسیمئونه در حالی پای به این دیدار می گذارند که در دیدار رفت با یک به پیروزی رسیدند و اکنون برای رسیدن به نیمه نهایی، باید از این اندوخته محافظت کنند.

مربی آرژانتینی به خبرنگاران گفت:" آنها در حال حاضر اعتماد به نفس فراوانی دارند.

بیلبائوهمیشه در بازی‌های خانگی قوی بوده‌ و اخیرا با نوعی نترسی بازی کرده‌ که باعث پیشرفت و قدرتمندتر شدناین تیم می‌شود. گاهی تیم‌هایی که در خانه عالیبازی می‌کنند، در خارج از خانه عملکرد ضعیف‌تری به نمایش می‌گذارند اما آنها در اوساسونا فوق‌العاده بودند

. آنها بازیکنان بزرگی در خط میانی و حمله دارند؛ روی ضربات ایستگاهی و بازی هوایی خوب کار می‌کنند. نترسی در بازی‌های خانگیاین تیمرا ترسناک می‌کند.

مطمئنم که جو ورزشگاه فوق‌العاده خواهد بود و به همه بازیکنان برای این مسابقه انگیزه خواهد داد.

مایک فلسفه بازی خاص داریم و نمی‌خواهیم آن را تغییر دهیم. آنها به دنبال این هستند که مسابقه را هجومی شروع کنند و ما باید جواب بدهیم زیرا آنها اعتماد به نفس بیشتری دارند.

داوید ویا مانند ۱۰ گلی که در لیگ زده، برای ما مهم بوده است و خط میانی و حمله را به یکدیگر متصل می‌کند. او مقابل رایووایکانو فشار زیادی به رقیب آورد و هرکاری از او خواسته بودیم، انجام داد. امیدواریم بتواند به همین رویه ادامه دهد."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.