پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

منچستر سیتی - بارسلونا: دوئل ثروت و اعتبار در قلعه ی اتحاد

کد خبر : 14560  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 بهمن 1392
پس از برد شیرین برابر چلسی در اف ای کاپ، پسران مانوئل پیگرینی در نخستین تجربه حضورشان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد به میزبانی بارسلونا، غول اسپانیا می روند

منچستر سیتی سه شنبه شب در نخستین حضورش از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف بارسلونا، قهرمان چهار دوره ی لیگ قهرمانان می رود.

بارسا نیوز

پسرانمانوئل پیگرینی سه شنبه شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی به استقبال از بارسلونا قهرمان اسپانیایی می رود؛ دیداری که بدون شک یکی از مهمترین بازی های این مرحله از رقابت ها است.
هر دو تیم درشرایطی به مصاف هم می روند که در رقابت های داخلی نتایج خوبی گرفتند. سیتیبرابر چلسی، مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس با حساب 2-0 در رقابت های اف ایکاپ پیروز شد، در حالی که بارسلونا در لالیگا بدون دریافت گلی با شش گل رایو وایکانو را در هم کوبید.سیتی و بارسلونا هر دو در رقابت های داخلی لیگ خود شدیدا در حال رقابت برای قهرمانی هستند، بخصوص سیتی که به دنبال فرم بسیار خوب این فصلشان در لیگ قهرمانان عملکرد مقتدرانه ای داشته. آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بیشتر از پسران جراردو مارتینو امتیاز کسب کردند.

باوجود اینکه سیتی پس از بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی، در رده ی دوم گروه دی این رقابت ها به کارش در مرحله گروهی پایان داد اما آنها با شکست بایرن مونیخ در آلیانز آرنا 15 امتیازی شدند ( دو امتیاز بیشتر از بارسا درگروه اچ ) و باوارایی ها تنها به دلیل تفاضل گل بهتر به عنوان تیم صدرنشینراهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

پسرانمانوئل پیگرینی از 20 بازی خانگی این فصل در مجموع رقابت ها فقط دو بار موفق به کسب پیروزی نشدند و در مجموع این بازی ها فقط 18 گل خوردند.

سیتیدست کم چهار گل در 12 تای آن بازی ها زده و یایا توره هافبک سابق بارسا نقش کلیدی در موفقیت های این فصل سیتی تحت هدایت مانوئل پیگرینی داشته

هرچند که سیتی تقریبا در تمام بازی های خانگی این فصلش آرامش برقرار بوده اما به نظر می رسد بارسا چالش بسیار دشواری برای پسران مانوئل پیگرینی در جدال سه شنبه شب باشد و کار را برای آنها سخت کند؛ همانطور که بارسا در شش مصاف اخیرش در این مرحله از رقابت ها دست کم به مرحله نیمه نهایی رسیده.

باوجود تساوی برابر میلان و شکست برابر آژاکس در مرحله گروهی، بارسا موفق شدبا چهار امتیاز اختلاف به عنوان تیم صدرنشین به این مرحله برسد و با توجه به اینکه آنها اخیرا با شکست سوسیه داد راهی فینال کوپا دل ری شدند، همچنانامیدوار به فتح سه گانه ی این فصل ( لالیگا ، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان )هستند.

دو تیم بارسا و سیتی هر یک در رقابت های مرحله ی گروهی این رقابت ها میانگین سه گل زده در هر بازی را داشتند و  جراردو مارتینو سرمربی آبی و اناری پوشان بارسلون همانطور که در صحبت های پیش از بازی گفته، پس از پیروزی برابر رایو وایکانوبه دیدار برابر سیتی خوشبین و امیدوارست.

سرخیوآگوئرو احتمالا غایب سیتی برای این بازی خواهد بود اما فرناندینیو احتمالابه ترکیب بازمی گردد، در حالی که مارتینو سرمربی بارسلونا هیچ نگرانی از بابت مصدومیت جدید بازیکنانش ندارد و می تواند با تیمی کامل به مصاف آبی پوشان شهر منچستر برود.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.