پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری : جدایی کاپیتان متعصب آبی اناریها در پایان فصل ... قطعی شد !

کد خبر : 15120  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 اسفند 1392

ترجمه شده توسط : سینا                                   اختصاصی بارسانیوز

کاپیتانباتجربه و با غیرت آبی اناریها در کنفرانس مطبوعاتی عصر امروز خبر جدایی خود از باشگاه بارسلونا در پایان فصل را به طور قطعی و پس از 13 سال رسما اعلام کرد.

بارسای رویایی


بهگزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا ، کارلس پویول کاپیتان متعصب و محبوب کاتالانیها که پیش از این هم احتمال جدایی خود از بارسا را بصورت غیر رسمی مطرح کرده بود عصر امروز و در ساعت 18:30 به وقت ایران ، در کنفرانسی مطبوعاتی حضور یافت.


کاپیتانپویول اینگونه خبر جدایی خود از بارسا را مطرح کرد :

"دلیل تشکیل کنفرانس مطبوعاتی عصر امروز ، تصمیم گیری درمورد آینده ی من در بارسا بود و اکنون باید اعلام کنم که در پایان فصل دیگر در بارسا نخواهم بود.باشگاه بطور کاملاز این موضوع باخبر است و در این باره به توافق رسیده ایم.

با این حساب قرار داد من با باشگاه که هنوز دوسال تا پایان آن زمان باقیست لغو خواهد شد.

پساز دو جلسه ی کاملا رسمی به این نتیجه رسیدم که کسب توانایی لازم برای بازگشت به آمادگی مورد نیاز جهت ادامه ی همکاری با باشگاه برایم بسیار سخت بوده و هم اکنون وقت جدایی ام فرا رسیده است.بیش از آنکه خودم فکرش را میکردم وبیش از آنکه پزشکان با من در میان گذاشته بودند و این تنها دلیل این تصمیمگیری بود."


مایلم سه مطلب را در این باره بیان کنم :


1.هنوز3 ماه تا پایان فصل جاری زمان باقیست و هرکسی که مرا میشناسد این را هم میداند که از این تصمیم بازنخواهم گشت و درعوض تا پایان فصل خواهم جنگید و تمام تلاشم را برای کمک به پیشرفت تیم و کسب موفقیتهای متعدد خواهم کرد.


2.دقیقانمیدانم که پس از 30 ام ژوئن چه خواهم کرد! ولی تنها چیزی که از آن اطمینان دارم این است که با پایان فصل دوران حضور من در بارسا هم به پایان رسیده و به اندکی استراحت خواهم پرداخت و پس از آن خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد.


3.درنهایت مایلم کنفرانسی مطبوعاتی در پایان فصل برگزار و از تمام دوستان و هواداران و تمامی عزیزانی که در این 19 سال بزرگترین حامیان من بودند تشکر کنم و در آن روز به هر سوالی پاسخ خواهم داد.



ممنونم بخاطر همه چیز .. . .


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.