پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز:بارسابه چهاربازیکن جدید نیازدارد

کد خبر : 15266  |  زمان ارسال : شنبه 17 اسفند 1392

 پس ازاطمینان ازجایگاه مربیگری بارسا قصدداردبرای فصل بعدتیمی قوی راروانه میدان کند درواقع مدیران بارسامیخواهنددرسه بخش ازتیم کنونی بارساتغییرایجادکنند تامثل این فصل درمیانه ی راه دچارلغزش نشوند

بارسای آینده، شروع به شکل گرفتن کرد. تیم مدیریتی بارسا دیروز چشم اندازهایی را که برای آینده ی بارسلونا مدنظر دارد معرفی کرد.

سرخیو بوسکتس - بوسکتس:‌ گوآردیولا تاثیرگذارترین فرد در زندگی‌ام بوده است
دیروز رئیس باشگاه بارسلونا "جوسپ ماریو بارتومئو"  در دیداری با "خوردی مستره" نایب رئیس ورزشی باشگاه، "آندونی زوبیزارتا" مدیر ورزشی و "تاتا مارتینو" طرحی از آینده ی باشگاه بارسلونا ترسیم کردند. این طرح بلند مدت از تعدادی طرح کوتاه مدت تشکیل شده است.

پیش از شروع بحث بر سر طرح های کوتاه مدت، بارتومئو ، مستره و زوبیزارتا اطمینان حاصل کردند که تاتا مارتینو تمایل دارد همچنان مربی بارسا باشد. اوتا 2015 با باشگاه قرارداد دارد اما باشگاه قصد دارد قرار داد وی را تا ژوئن 2016 تمدید کند.

پس از اطمینان از جایگاه مربی گری، بارسا قصد دارد برای فصل بعد تیم قوی تری را روانه ی میدان کند. در واقع مدیران بارسا میخواهند در سه بخش از تیمکنونی بارسا تغییر ایجاد کنند تا مثل این فصل در میانه ی راه دچار لغزش نشوند: دروازه، میانه ی خط دفاع و خط میانی.

به نظر می رسد مراحل بستن قرارداد با "مارک آندره تر اشتگن" به پایان رسیده و احتمالا باید از فصل بعد تر اشتگن را به جای والدس درون دروازه ی بارسا ببینیم. در مرکز دفاع بارسا به بازیکنی با اعتبار و تجربه ی بین المللی  نیاز دارد. بازیکنی که بتوانددر تمام بازی ها به طور فیکس برای بارسا به میدان رود. بارسا تاکنون اسامی مختلفی را برای این پست اعلام کردهاست که نشان می دهد باشگاه کاتالونیایی نیازمند بازیکنی با سرعت بالا، قدرتمند در دفاع هوایی و ماهر در بازی بدون توپ است.

علاوه بر این بارسا نیازمند بازیکن جوانی برای مشارکت در این پست است که بتواند در مواقع لازم به عنوان جانشین به میدان برود و پس از کسب تجربه به ترکیب اصلی راه یابد.

در پست هافبک آن ها نیاز به بازیکنی با خصوصیات تهاجمی و قدرت فیزیکی ویژهدارند. کسی مانند آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی یوونتوس که می تواند به خوبی نیازهای آبی و اناری ها را برطرف کند.

بقیه مسایل به اتفاقات محتمل فصل نقل و انتقالات بستگی دارد. جناح راست درصورتی که دنی آلوس باشگاه را ترک کند قوی تر خواهد شد. همچنین باشگاه می تواند درصورتی که الکسیس یا پدرو قصد رفتن به تیم دیگری را داشتند یک مهاجمتراز اول در حد مولر، ون پرسی یا آگرو خریداری کند.

حداقل دو ترانسفر

در مرحله ی اول باشگاه باید دو گره مهم را در رابطه با نقل و انتقالات حل کند. اولی مساله ی پایان قرار داد آلوس در سال 2015 است. باشگاه می تواند از خروج آلوس پول خوبی به جیب بزند و خود را آماده ی خرید بازیکنان جوان کند.

دومی  می تواند الکسیس سانچس، سانگ یا پدرو باشد. این بازیکنان همگی از باشگاه های دیگر پیشنهاد دارند و درصورت موافقت بارسا می توانند با رقم خوبی از باشگاه جدا شوند. سانگ بازیکنی است که علیرغم نیمکت نشینی هرگاه بهمیدان رفته بد بازی نکرده اما نقش کمش در تاکتیک تیم می تواند به جدایی اوبیانجامد. پدرو نیز مستعد ترانسفر شدن است همچنین بازیکنان کوچک تر مثل کوئینکا، آفلای و دوس سانتوس هم ممکن است با پایان فصل تیم را ترک کنند.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.