پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارتینو: داشتن ثبات اسلحه پنهان ما است

کد خبر : 16403  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 فروردین 1393
 بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران در نیوکمپ میزبان اتلتیکو مادریداست.

این دو تیم در لیگ فوتبال اسپانیا هم رقابت نزدیکی برای قهرمانی در لالیگا دارند. اتلتیکو با 76 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و بارسلونابا 75 امتیاز دوم است.

بارسا نیوز

جراردو مارتینو در مورد رویارویی با اتلتیکو مادرید گفت: دوست دارم تیم‌های مقابل ما منتظر بمانند تا ببینند برنامه ما برای رویارویی با آنها چیست.
این بدان معنا است که حریف کمتر از ما حمله خواهد کرد. 180 دقیقه بازی پیش روی ما است. نمی‌خواهیم در یک دیدار زیاد از حد ریسک کنیم زیرا دیدار دیگری هم وجود دارد. در دیدارهای پیشین نتوانستیم گل‌های زیادی به اتلتیکو بزنیم. به همین خاطر باید به شکلی بازی کنیم که بتوانیم برنامه‌هایمان را به خوبی پیاده کنیم.

مارتینو در ادامه گفت: برایمان خیلی مهم است که در زمین خودی گلی نخوریم اما می‌خواهیم بازی رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اگر این اتفاق بیفتد آنگاه همه چیز به دوش حریف خواهد افتاد. راز دیدارهایی که مقابل اتلتیکو مادرید انجام داده‌ایم این است که باید در طول دیدار ثبات داشته باشیم. این می‌تواند به اسلحه پنهان ما بدل شود. ممکن استآنها بخواهند در دقیقه‌های ابتدایی دروازه ما را باز کنند اما بدون شک ما جلوی این کار را خواهیم گرفت. هرچند که اگر گلی در اوایل بازی به ثمر برسد تعیین کننده تیم پیروز نخواهد بود.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.