پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش بارسلونا به شایعه توافق با کلوپ

کد خبر : 16892  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 فروردین 1393
 باشگاه بارسلونا خبر مذاکره با یورگن کلوپ را تکذیب کرد و آن را ساخته و پرداخته رسانه‌ها دانست.

بارسلونا در این فصل با هدایت خراردو مارتینو آرژانتینی نمایش خوبی نداشتهاست. حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا و شکست غیرمنتظره برابر گرانادا کار را برای تاتای آرژانتینی بسیار سخت کرده است.

بارسا نیوز

تنها کورسوی امید این مربی برای ماندن در نیمکت آبی-اناریها پیروزی در فینال جام حذفی اسپانیا برابر رئال مادرید است. چانچه بارسلونا در این دیدار هم به نتیجه‌ای نرسد باید منتظر تغییراتی در کادر فنی این تیم باشیم.

روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا در شماره روز دوشنبه خود از انتخاب یورگن کلوپ به عنوان جانشین خراردو مارتینو در فصل بعد خبر داد؛ خبری که هواداراناین تیم را خوشحال کرد چرا که پیش از این هم در نظرسنجی که همین روزنامه برای انتخاب جانشین تاتا انجام داد یورگن کلوپ بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

باشگاه بارسلونا خبر مذاکره با یورگن کلوپ آلمانی را تکذیب کرد و آن راساخته و پرداخته رسانه‌ها دانست. سخنگوی باشگاه بارسلونا در گفت‌وگویی که با روزنامه " ال‌موندو دپورتیوو" داشت، عنوان کرد: خبرهای که درباره مذاکرهباشگاه بارسلونا با کلوپ آلمانی منتشر شده، درست نیست. سرمربی بارسلونا خراردو مارتینو است و اصلا جانشین او را انتخاب نکرده‌ایم.

خبر مذاکره بارسلونا با سرمربی موفق دورتموند در حالی است که این مربی تا سال 2017 با زردپوشان قرارداد دارد. کلوپ در این چند سالی که هدایت دورتموند را برعهده گرفته، نمایش بسیار خوبی داشته است و دو فصل پیاپی تیمشرا به قدرت نخست فوتبال اروپا تبدیل کرد. شاگردان کلوپ فصل گذشته به فیناللیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اما رقابت را به بایرن واگذار و به نایب قهرمانی بسنده کردند. عملکرد خوب کلوپ در این تیم آلمانی باعث شد تا از چندتیم سرشناس اروپایی پیشنهاد داشته باشد اما او در نهایت در دورتموند ماندنی شد و قراردادش را با این تیم تا سال 2017 تمدید کرد.

رسانه های اسپانیایی پیش از این هم خبر دادند که کلوپ و مارکو رویس مهاجم توانایی دورتموند مهمترین خریدهای آبی-اناریها در فصل جابه‌جایی تابستانی هستند. البته با توجه به محرومیت اخیر بارسلونا از سوی فیفا هنوز امکان فعالیت این تیم در فصل جابجایی در هاله‌ای از ابهام است.

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از دیگر گزینه‌های است که برایجانشینی خراردو مارتینو آرژانتینی درنظر گرفته شده است. باید ببینیم که درنهایت آبی-اناریها چه تصمیمی خواهند کرد اما آنچه محتمل به نظر می‌رسد جدایی تاتا از این تیم با توجه به نتایج پرنوسان تیمش در این فصل است.

بارسلونا در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگا با 78 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و با تیم صدرنشین آتلتیکو مادرید 4 امتیاز اختلاف دارد این درحالی است که تا پایان لیگ تنها 5 بازی باقی مانده است.
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.