پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آندره پیرلو : گواردیولا سعی داشت مرا به بارسلونا ببرد

کد خبر : 16943  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 فروردین 1393
ترجمه شده توسط : ایمان           منبع : گاردین              اختصاصی بارسا نیوز

بهگزارش گاردین , آندره پیرلو در زندگی نامه خود اشاره ای به چگونگی تلاش های گواردیولا برای بردن این هافبک به بارسلونا پرده برداشت . پیرلو در زندگی نامه خود به طور کامل توضیح میدهد که گواردیولا چگونه به وی پیشنهاد ارائه میدهد .

بارسا نیوز

پیرلو در این رابطه اینگونه توضیح میدهد : چیز عجیبیوجود نداشت . گواردیولا به من چشمک میزند و مرا به دفتر خود دعوت میکند . من متوجه شدم یکی از بهترین دوستان و همکاران گواردیولا منتظر من است .
آن شب او به نوعی در نقش جاسوس بود . او به من گفت آندریا با من بیا . مربی تیم میخواهد شما ببیند . شناخت او دشوار بود . چرا که کلاهی بر سر داشت .

پیرلو نیز با او رفت . پیرلو در ادامه توضیح میدهد که از بدو ورود به اتاق متوجه میشود روی میز تزئیین شده است . گواردیولا بر روی صندلی خود نشسته بود . او شروع به صحبت کردن در مورد بارسلونا کرد . گواردیولا بارسلونا را جهانی متفاوت میدانست . او پیراهن سفید و شلوار سیاه به تن داشت .

گواردیولا از این که پیرلو دعوتش را قبول کرده بود تشکر کرد . این جلسه که نیم ساعت به طول انجامید اکثرا گواردیولا صحبت میکرد و پیرلو فقط گوش میکرد .

گواردیولا در آن روز به پیرلو میگوید : ما به دنبال جانشینی برای ژاوی , اینیستا و بوسکتس هستیم و شما یکی از گزینه هایید . شما بازیکنی در کلاس جهانی هستید . در این جلسه پیرلو فقط به صحبت های گواردیولا گوش میکرد .

پیرلو در توصیف آن روز میگوید : من در مفهوم واقعی کلمه حیرت زده بودم . تقریبا شوکه شده بودم .


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.