پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: نمی توان در هر بازی از مسی انتظار معجزه داشت

کد خبر : 17025  |  زمان ارسال : جمعه 29 فروردین 1393
ارنستو والورده سرمربی این اتلتیک بیلبائو می گوید این که در هربازی از مسی خواسته می شود یک خرگوش از درون کلاه بیرون بیاورد خواسته ی نادرستی است.

پس از باخت بارسلونا در فینال رقابت های کوپا دل ری برابر رئال مادرید انتقاد ها از عمل کرد لیونل مسی ستاره ی این تیم رو به افزایش است. با این حال والورده از مسی دفاع ی کند و اعتقاد دارد نباید از او انتظار زیادی داشت چرا که بیش از اندازه مورد توجه حریفان بارسا واقع می شود.

 با این حال والورده از مسی دفاع ی کند و اعتقاد دارد نباید از او انتظار زیادی داشت چرا که بیش از اندازه مورد توجه حریفان بارسا واقع می شود. والورده در جمع خبرنگاران گفت:

» بیلبائو باید روز یکشنبه در برابر بارسلونا به میدان برود و در این شرایط والورده نمی پذیرد که تیم بارسلونا دچار بحران شده است. این مربی 50 ساله افزود:«شما در مورد تغییر یک چرخه صحبت می کنید. اگر بازی های بارسا برابر اتلتیکو، گرانادا و رئال را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم بارسا این شانس را داشت که از این مسابقات نتایج مثبتی بگیرد.» «چیزی که مشخص است این است که شما بارسا را با بارسای چند سال اخیر مقایسه می کنید. ما همه از آن ها انتظار برد داریم اما به پایان فکر نمی کنیم. پذیرش شکست کار ساده ای نیست.»

 - ارنستو والورده سرمربی این اتلتیک بیلبائو می گوید این که در هربازی از مسی خواسته می شود یک خرگوش از درون کلاه بیرون بیاورد خواسته ی  نادرستی است.

پس از باخت بارسلونا در فینال رقابت های کوپا دل ری برابر رئال مادرید انتقاد ها از عمل کرد لیونل مسی ستاره ی این تیم رو به افزایش است. با این حال والورده از مسی دفاع می کند و اعتقاد دارد نباید از او انتظار زیادی داشت چرا که بیش از اندازه مورد توجه حریفان بارسا واقع می شود.

والورده در جمع خبرنگاران گفت:«نکته این است که همیشه از مسی خواسته می شود خرگوشی از درون کلاه بیرون آورد در حالی که او بیش از سایر بازیکنان مورد یارگیری بازیکنان حریف قرار می گیرد.»

بیلبائو باید روز یکشنبه در برابر بارسلونا به میدان برود و در این شرایط والورده نمی پذیرد که تیم بارسلونا دچار بحران شده است.

این مربی 50 ساله افزود:«شما در مورد تغییر یک چرخه صحبت می کنید. اگر بازی های بارسا برابر اتلتیکو، گرانادا و رئال را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم بارسا این شانس را داشت که از این مسابقات نتایج مثبتی بگیرد.»

«چیزی که مشخص است این است که شما بارسا را با بارسای چند سال اخیر مقایسه می کنید. ما همه از آن ها انتظار برد داریم اما به پایان فکر نمی کنیم. پذیرش شکست کار ساده ای نیست.»

 

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.