پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اوج گیری نگرانی آرژانتین از شرایط لیونل مسی / ستاره حالت تهوع دارد

کد خبر : 17208  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
همه در انتظار این هستند تا شاهد درخشش «لئو» در جام جهانی باشند. انتظاری که ۴ سال پیش بی‌نتیجه ماند و مسی در کنار مارادونا با اشک حسرت جام جهانی ۲۰۱۰ را ترک کرد.

لیونل به تعداد آدم‌هایی که منتظر شروع جام جهانی هستند، هواخواه دارد و همه در انتظار این هستند تا شاهد درخشش «لئو» در جام جهانی باشند. انتظاری که ۴ سال پیش بی‌نتیجه ماند و مسی در کنار مارادونا با اشک حسرت جام جهانی ۲۰۱۰ را ترک کرد.

دقیقا به همین دلیل است که «۱۰» جادویی آرژانتین با این هدف به برزیل می‌رود که هم خودش را در پیراهن ملی ثابت کند و هم کشورش را در خاک رقیب همیشگی قهرمان کند.

شاید به این دلیل است که حساسیتهای درباره مسی بیش از پیش است و همه کوچک‌ترین تحرکاتش را زیر ذره بین می‌برند تا ببیند آیا او آماده ماموریت دشوار هست یا...

دقیقا به همین دلیل در شرایطی که پنجاه و چند روز بیشتر به شروع جام جهانی نمانده است، حالت تهوع لیونل مسی در بازی برابر اتلتیک بیلبائو باعث نگرانی هواداران تیم ملی آرژانتین شده است. چه اینکه او در چند وقت اخیر هم نمایش خوبی نداشته و به همین دلیل، دلهره طرفداران آرژانتین را موجب شده است.

 همچنین مشکل دیگری که در چند وقت گذشته باعث نگرانی هواداران بارسلونا و تیم ملی آرژانتین شده، عملکرد ضعیف مسی نبوده، بلکه حالت تهوع او در جریان مسابقه است؛ اتفاقی که در چند بازی برای مسی رخ داده است. او در بازی این هفته‌ تیمش برابر آتلتیک بیلبائو نیز دچار حالت تهوع شد.

 رسانه‌های آرژانتینی با ابراز نگرانی از وضعیت لیونل مسی اعلام کردند شرایط لیونل مسی نگران کننده است و ممکن است در طول جام جهانی بد‌تر هم شود، چون شرایط جوی برزیل و بعد مسافت در این کشور باعث خواهد شد فشار بیشتری بر روی بازیکنان باشد و باید منتظر ماند و دیدید آیا مسی می‌تواند این فشار را تحمل کند یا خیر.

 باید منتظر ماند و دید لیونل مسی در جام جهانی شرایط ایده آل این چند سالش را به دست خواهد آورد یا...

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.