پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : خاوی مارتینز جدی ترین گزینه خرید بارسا برای خط میانی

کد خبر : 17548  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393
 طی چند روز آینده باشگاه بارسلونا درخواستی رسمی به باشگاه بایرن مونیخ که به تازگی از صعود به فینال لیگ قهرمانان بازمانده است ؛ خواهد فرستاد تا نظر این باشگاه برای فروش مارتینز را جویا شود.

 اگر معجزه ای رخ ندهد بارسا فصل جاری را بدون کسب هیچ جامی به پایان خواهد رساند. 

بارسا نیوز

شکستی که برای هیچ یک از هواداران بارسا قابل توجیه نیست و همین مساله ، مسئولان بارسا را بر این داشته تا دست به بازسازی عمیق این تیم برای فصل آینده بزنند که شامل تغییر مربی و نیز خریدهای جدید در تابستان جاری می شود .


از باشگاه بارسلونا خبر می رسد که خاوی مارتینز جدی ترین گزینه این تیم در خط میانی برای فصل آینده است.

طی چند روز آینده باشگاه بارسلونا درخواستی رسمی به باشگاه بایرن مونیخ که به تازگی از صعود به فینال لیگ قهرمانان بازمانده است ؛ خواهد فرستاد تا نظر این باشگاه برای فروش مارتینز را جویا شود.

خاوی مارتینز 25 ساله متولد ایالت باسک از سال 2011 و زمانی که زیر نظر مارچلو بیلسا سرمربی وقت اتلتیک بیلبائو مشغول به بازی بود مورد توجه مدیران بارسا و در راس همه آندونی زوبی زارتا قرار داشت .

اما در سال 2012 قبل از اینکه بارسا دست به هرگونه اقدامی برای خرید وی بزند این باشگاه بایرن بود که به خواست یوپ هاینکس با پرداخت مبلغ فسخ قرار داد خاوی مارتینز او را به مونیخ آورد.

این مبلغ چیزی نزدیک به 40 میلیون یورو بود که برای بایرن یک رکورد در تاریخ نقل انتقالاتش محسوب می شد.

با آمدن گواردیولا ، خاوی مارتینز جای خود را در ترکیب اصلی بایرن از دست داد و فیلیپ لام بود که در خط میانی جایگزین وی شد.

پس از دو شکست تحقیر آمیز در مقابل مادرید و حذف از لیگ قهرمانان به نظر می رسد که زمان برای ایجاد تغییرات در بایرن نیز فرار رسیده باشد.

بارسلونا با آگاهی از این امر و با توجه به جایگاه متزلزل خاوی مارتینز که حتی ممکن است منجر به از دست دادن جام جهانی برای این بازیکن شود ؛ تصمیم دارد تا بصورت جدی برای خرید این بازیکن اهل باسک اقدام کند.

بدون شک بایرن که برای این بازیکن 40 میلیون یورو هزینه کرده است حاضر نخواهد شد تا با کمتر از این مبلغ او را روانه بارسا کند. مبلغی که البته پرداخت آن برای بارسا به هیچ عنوان دشوار نیست.

خاوی یک هافبک فیزیکی و قدرتمند است که در بازی هوایی نیز تبحر خاصی دارد. شاید تکنیک چندان خوبی نداشته باشد اما سرعت خوبی دارد و در بسیاری مواقع در محوطه جریمه حریفان نیز دیده می شود.

او قدرت این را دارد تا در زمین حریف اقدام به پرس کند و بدون شک گزینه مناسب تری از سانگ برای بارسا به حساب می آید.

آنچه مسلم است خود این بازیکن نیز بی میل به تغییر فضا نیست و چه تیمی بهتر از بارسلونا ؟ باید به انتظار روزهای آتی نشست و واکنش بایرن به پیشنهاد بارسلونا را نظاره گر بود .

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.