پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: شایعه جدایی ام از بارسا کاملا دروغ است

کد خبر : 17857  |  زمان ارسال : جمعه 19 اردیبهشت 1393
مسی در این فصل نتوانست بازی های خوبش در فصول گذشته را برای بارسا تکرار کند و با توجه به حاشیه های این فصل باشگاه کاتالانی، شایعاتی در مورد احتمال پیوستن او به منچسترسیتی منتشر شد.

لیونل مسی، ستاره بارسا، تاکید کرد که شرایط خوبی در این باشگاه دارد و شایعات رسانه ها در مورد نارضایتی اش از بودن در نوکمپ را قویا رد کرد.

FCB

مسی در این فصل نتوانست بازی های خوبش در فصول گذشته را برای بارسا تکرار کند و با توجه به حاشیه های این فصل باشگاه کاتالانی، شایعاتی در مورد احتمال پیوستن او به منچسترسیتی منتشر شد.

با این وجود، مسی تاکید کرد که همچنان از حضور در بارسا راضی است و از رسانه ها به دلیل شایعاتی که در مورد آینده او ساخته اند، انتقاد کرد.

او به خبرنگاران گفت:" در یک سال گذشته، چیزهای زیادی در رسانه ها مطرح شده است و اساسا همه آنها چیزی جز دروغ نبوده است. من خوبم."

با تساوی رئال مقابل وایادولید، اکنون بارسا بار دیگر از شانس قهرمانی در لالیگا برخوردار است و مسی تاکید کرد که باید روی دو دیدار باقی مانده فصل تمرکز کنند:" ما اکنون، نسبت به چند هفته گذشته، در موقعیت بهتری قرار داریم.

احتمال زیادی وجود دارد که ما قهرمان لیگ شویم. همه چیز به خودمان بستگی دارد. قهرمان شدن درلیگ تنها به خودمان بستگی دارد. ما باید از این موقعیت بیشترین استفاده را ببریم. نمی توانیم اجازه بدهیم این فرصت از دست مان برود."

بارسا در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو، در رتبه دوم قرار دارد. دو تیم در هفته پایانی مقابل هم قرار خواهند گرفت و با توجه به برتری بارسا در دیدارهای رودررو، در صورت هم امتیاز شدن، قهرمانی به شاگردان مارتینو خواهد رسید.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.