پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد 40 میلیون دلاری بارسا به تونی کروس؛ مسئولین بایرن فعلا سکوت کرده اند

کد خبر : 19817  |  زمان ارسال : پنجشنبه 5 تیر 1393
پیشنهاد بارسا برای جذب کروس
گزارش ها در اسپانیا و آلمان حاکی از آن است که بارسلونا به طور رسمی برای خرید تونی کروس اقدام کرده است، اما هم چنان مسئولین باشگاه بایرن در مورد این موضوع صحبتی نمی کنند.


اگر چه منابع نزدیک به بارسا اطمینان دارند که تونی کروس جایی در برنامه های پپ گواردیولا ندارد، اما با این حال باشگاه بایرن اصرار دارد که هیچ پیشنهادی رسمی از سوی بارسا دریافت نکرده اند.
در هر صروت با توجه به گزارش امروز سایت sport1، مدیر برنامه های این بازیکن به باشگاه بایرن اعلام کرده که تونی کروس علاقه ای به ماندن در آلیانز آرنا را ندارد.

به یاد بیاورید که کروس 24 سال یک قرارداد با باشگاهش تا سال 2015 دارد، اما او تا به حال با تمدید این قرارداد موافقت نکرده است؛ باوارایی ها نیز از افزایش دستمزد این بازیکن خود داری کرده اند.
باشگاه های رئال مادرید، چلسی و آرسنال حاضرند برای به خدمت گرفتن او، سالیانه 8.5 میلیون یورو به وی پرداتخ نمایند. این رقم دستمزد برای وی و حتی نامزد جوان این بازیکن باور نکردنی است، با توجه به گزارش رسانه های آلمانی قیمت خرید این بازیکن بین 20 تا 30 میلیون یورو تخمین زده می شود، حدودا 40 میلیون دلار.

sport1 گزارش داده است که این قیمت را، باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده و این موضوع را کاملا یه کاتالان ها مربوط دانسته است؛ این سایت خطاب به مسئولین بایرن می نویسد: " به انکار این موضوع ادامه دهید."

گفته می شود تونی کروس در جریان مسابقات جام جهانی با باشگاه بایرن تماس برقرار کرده و اذعان نموده تا پپ گواردیولا در باشگاه حضور دارد، آن جا جای مناسبی برای من نیست.

گزاش ها حاکی از آن است که منچستر یونایتد نیز که زمانی سخت به دنبال این بازیکن بود، حال به فکر بستن قرارداد با هررا می باشد و از خرید این هافبک آلمانی صرف نظر نموده است.

در همین حال، روزنامه مارکا، گزارشی را منتشر کرده بود و مدهی شد که جوزپ بارتمئو رئیس باشگاه بارسلونا به طور شخصی با مسئولین بایرن تماس برقرار کرده و در مورد انتقال تونی کروس مذاکره انجام داده است.
منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا می کنند که بارتمئو در این مذاکره بیان نموده که هر طور شده این هافبک آلمانی را به خدمت خواهد گرفت و مشکلی برای پرداخت دستمزد و مبلغ وی ندارد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.