پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات بارسلونا؛ شک و تردید انریکه در قبال انتقال کوادرادو

کد خبر : 20717  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 تیر 1393
باشگاه بارسلونا سخت تلاش می کند، تا بازیکن ملی پوش کلمبیایی را به خدمت بگیرد. مسئولین بارسا در نظر دارند، کوادرادو را به تیم منتقل کنند و در آینده وی را جانشین دنی آلوز کنند.

سال 2008، بارسلونا با قیمتی تقریبا برابر با مبلغ الان کوادرادو، بازیکن برزیلی را به خدمت گرفت.

الموندو می نویسد، شروع قیمت این بازیکن، 35 میلیون یورو بوده است؛ قیمتی برابر با مبلغ انتقال دنی آلوز. حال اگر بارسا از خرید دنی آلوز در 6 سال پیش پشیمان نشده است، باید بازیکن کلمبیایی را هم به خدمت بگیرد.
تصمیم گیری در مورد انتقال کوادرادو کمی دشوار شده است؛ لوئیز انریکه هم چنان شک دارد که آیا این بازیکن قادر خواهد بود که در جناح راست خط دفاعی بازی کند یا خیر!
این موضوع دقیقا همان چیزی است که این انتقال را به تاخیر انداخته است. به همین دلیل خرید کوادرادو، غیر قابل پیشبینی شده است.

برای زندگی حرفه ای فوتبالی در میدان، هیچ وقت نمی توان چیزی را پیشبینی کرد. این بازیکن 26 سال، سختی های زیادی در زندگی کشیده، او تنها یک کودک بود که پدرش توسط افرادی مسلح در کلمبیا، کشته شد.
کوادرادو، یک کودک مریض و کوچک بود که در 13 سالگی فوتبال برای زندگی اش، فرش قرمز پهن کرد.

حال این پسر کوچک پس از 18 سال، 176 سانتی متر قد و 66 کیلو وزن دارد، به یکی از بهترین بازیکن های فیورنتینا تبدیل شده و باشگاه های بزرگی خواهان به خدمت گرفتن او شده اند.
گفته می شود مشکل اصلی بارسا برای انتقال کوادرادو، مبلغش نیست، همان شک و تردید انریکه می باشد که تا الان باعث شده او را بازیکن بارسا ندانیم.
او 14 گل در 40 بازی به ثمر رسانده، در مسابقات جام جهانی درخشان ظاهر شد؛ زمانی که شایعات ملحق شدنش به بارسا در میان بود، از کوادرادو در این مورد سوال شد و او این گونه پاسخ داد: " بله، یکی از باشگاه هایی که به دنبال من است، و من سبک بازی آن ها را دوست دارم."

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.