پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قدرت شبکه‌های تلویزیونی در اسپانیا؛ سوارز در ال‌کلاسیکو بازی می‌کند؟

کد خبر : 21002  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 مرداد 1393
 تاریخ برگزاری ال کلاسیکو روز 25 یا26 اکتبر تعیین شده و محرومیت فیفا برای سوارز 26 اکتبر به پایان خواهد رسید.
قرعه کشی لالیگا روز پنجشنبه در مقر فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار شد و این مراسم با حاشیه‌های زیادی همراه بود. روزنامه آ.اس در گزارش خود یادآوری کرده که شبکه های تلویزیونی نقش وسیعی درحضور یا عدم حضور لوئیس سوارز در اولین بازی ال کلاسیکوی این فصل خواهند داشت.

تاریخ برگزاری بازی ال کلاسیکو روز 25 یا26 اکتبر تعیین شده وجالب اینجاست که محرومیتی که فیفا (در پی گاز سوارز از شانه کیه لینی) برای مهاجم اروگوئه‌ای درنظر گرفته، 26 اکتبر به پایان خواهد رسید. یکی اگر دادگاه داوری ورزشی محرومیت سوارز را کاهش ندهد، در صورت برگزاری بازی در روز 25 اکتبر، او باز هم شانس همراهی بارسا را نخواهد داشت. اما در صورتی که بازی ال کلاسیکو روز یکشنبه 26 اکتبر برگزار شود، شاهد حضور سوارز دراین بازی خواهیم بود.

شبکه های تلویزیونی در تعیین دقیق تاریخ بازی ال کلاسیکو (که در روز 25 یا 26 اکتبر برگزار می شود) نقش پررنگی خواهند داشت. انتظار می‌رود که بارسایی ها خواهان برگزاری این بازی در روز یکشنبه باشند و رئالی‌ها به بهانه برگزاری بازی بعدی شان که روز 29 اکتبر در جام حذفی خواهد بود، اصرار به برگزاری ال کلاسیکو در روز شنبه داشته باشند و در این میان است که رای و نظر شبکه های تلویزیونی که پخش زنده این بازی را برعهده خواهند داشت نیز به حساب خواهد آمد.

در پی محرومیت 4 ماهه ای که مقامات فیفا برای سوارز در نظر گرفته اند، او در هشت بازی ابتدایی بارسا در لالیگا و 3 بازی این تیم درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. از آنجاکه محرومیت او در روز 26 ژوئن اعلام شد، این محرومیت در روز 26 اکتبر به پایان خواهد رسید. اما مسئولان بارسلونا امیدهای زیادی دارند تا دادگاه داوری ورزشی که جلسه اش را در هفته دوم آگوست تشکیل خواهد داد، از محرومیت سوارز بکاهند و در صورتی که این اتفاق بیفتد، سوارز که طبق دستور فیفا، مراسم معارفه اش درنوکمپ برگزار نشده، احتمالا می تواند از نیمه دوم آگوست به تمرینات تیم کاتالان ملحق شود.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.