پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلکساندر گایو از نیمار در تیم امید برزیل استفاده می کند

کد خبر : 21041  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 مرداد 1393
الکساندر گایو سرمربی تیم فوتبال امید برزیل گفت که قصد دارد از نیمار مهاجم پرآوازه برزیلی در ترکیب این تیم برای شرکت در المپیک 2016 ریودو ژانیرو استفاده کند.
گایو درگفت وگو با نشریه گلوبو سپورتی برزیل افزود: باید بهترین بازیکنان برزیلی در مسابقات فوتبال این دوره از المپیک حاضر باشند تا بتوانیم نخستینمدال طلای برزیل را در رشته فوتبال بازی های المپیک به ارمغان بیاوریم .

یکی از برنامه های برزیل در بازی های المپیک ریو دیو ژانیرو کسب مدال طلای مسابقات فوتبال است.

بنابراینگزارش حضور نیمار در تیم امید برزیل ممکن است سبب عدم حضور وی با تیم بزرگسالان این کشور در مسابقات کوپا آمریکا شود. این جام همزمان با جشن صدمین سالگرد تاسیس فدراسیون فوتبال کشورهای آمریکای جنوبی قرار است درسال 2016 درایالات متحده آمریکا برگزار شود .

بازی های المپیک 2016 ریودیو ژانیرو برزیل از سوم آگوست آغاز می شود .

گایو47 ساله به جای مانو منزس که در المپیک 2012 لندن برای برزیل مدال نقره رابه ارمغان آورد، تیم فوتبال امید برزیل را در بازی های المپیک هدایت می کند.

دو سال قبل فدراسیون فوتبال برزیل ، مانو منزس، تیاگو سیلوا، مارسلو و هالک را به عنوان سه سهمیه بزرگسال خود راهی لندن کرد و امیدهای زیادی وجود داشت تا برزیل فاتح مدال طلای المپیک شود ولی این تیم که از بازیکنان جوانی مانند نیمار، لوکاس مورا و گانسو در ترکیب خود بهره برد،نتوانست مقامی بهتر از سومی به دست آورد.

برزیل تاکنون نتوانسته است فاتح مدال طلای المپیک شود و این مقام تنها افتخار کسب نشده در ویترین افتخارات تاریخ فوتبال برزیل است.

بارسا نیوز
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.